  • Data: 2010-01-14 15:49:52
    Temat: Re: 50A 12V - może zrobić krzywdę?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Jan 2010, Mariusz Kruk wrote:

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michał"
    [...]
    > Poczytaj o takich wynalazkach jak prawo Ohma na przykład.

    Chyba poczytał.

    > Dziwne, że jeszcze cię bateria od zegarka nie zabiła.

    Próbowałeś wbijać igły?
    Nie?
    To mam prostszą propozycję, taką na początek.
    Weź baterię 9V, taką 6F22 czy jak jej tam, i przyłóż
    do języka. Napisz jak Ci smakowało ;)

    Wersję o +30% przebitą przez skórę (nawet tak cienką jak
    tę na języku i nawet zwilżoną śliną) zostawmy sobie
    na później.
    Tak, wiem, smak to głównie od elektrolizy ;) (co faktu,
    że "w środku" nie będzie inaczej w niczym nie zmienia).

    pzdr, Gotfryd