  • Data: 2010-01-15 07:00:44
    Temat: Re: 50A 12V - może zrobić krzywdę?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Gotfryd Smolik news"
    > Chyba poczytał.

    Chyba nie do końca.

    > Próbowałeś wbijać igły?
    > Nie?
    > To mam prostszą propozycję, taką na początek.
    > Weź baterię 9V, taką 6F22 czy jak jej tam, i przyłóż
    >do języka. Napisz jak Ci smakowało ;)

    Próbowałem jak byłem mały ;-)

    > Wersję o +30% przebitą przez skórę (nawet tak cienką jak
    >tę na języku i nawet zwilżoną śliną) zostawmy sobie
    >na później.
    > Tak, wiem, smak to głównie od elektrolizy ;) (co faktu,
    >że "w środku" nie będzie inaczej w niczym nie zmienia).

    Co nie zmienia faktu, że "sensacyjne" doniesienia kolegi od akumulatora
    są... dość ciekawe, pod warunkiem, że jednak parę warunków będzie
    spełnionych. Podejrzewam, że samymi igłami można większe kuku zrobić niż
    angażując jeszcze do tego akumulator.

    --