  • Data: 2009-12-16 08:45:33
    Temat: Re: 500D i speedlite 580 - prosze o porade
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith pisze:

    > Oj to nie mów, że 5 złotych. Jasne, że jeśli wszystko znalazłeś w swoich
    > śmieciach i sam polutowałeś w wolnym czasie dla zabawy, to możesz liczyć
    > i po zecie, ale to jednak nadużycie.
    >
    > Jak piszesz, że za 5 złotych to sprzedaj mi toto, choćby i z 50% marżą
    > detaliczną. ;-)

    A nie, nie - sprzedać o ja mogę za dużo więcej :)
    Oczywiście, że hendmejd mam na myśli mówiąc przysłowiowe pięć złotych.
    Ale pewnie są takie przedłużacze. Nota bene, jak każdy obowiązkowo ma
    jakieś ustrojstwo do rozpraszania światła na lampie, to przedłużacz po
    epoce lamp spaleniowych praktycznie jest nieznany - a jest to sposób na
    znaczące poprawienie światła, zwłaszcza na stereo z wbudowaną lamą,
    która wreszcie może być przydatna (jako słabsze dopełnienie).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl