  • 11. Data: 2015-05-30 19:37:36
    Temat: Re: 50+ w terenie zabudowanym
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > To granice administracyjne miast decydują odkąd jest teren zabudowany

    Nie.
    Na granicach administracyjnych stawia się tablice zielone, białe tylko tam
    gdzie jest taka potrzeba.
    Realna a nie ubzdurana.
    Przynajmniej tak być powinno.

  • 12. Data: 2015-05-30 21:10:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-30 16:54, (Tom N) wrote:
    > Shrek w

    > W zasadzie to poczytaj przepisy...,

    A co konkretnie?

    Shrek.

  • 13. Data: 2015-05-30 21:12:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-30 19:23, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Ja chyba wolę mieć włączoną gadaczkę.

    Akurat jechałem na moto. Ale generalnie zgadzam się. Zobaczymy czy
    gadaczek nie zdelegalizują;)

    Shrek.

  • 14. Data: 2015-05-30 21:42:29
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-30 o 21:10, Shrek pisze:

    > A co konkretnie?

    że obowiązuje :)

    @

  • 15. Data: 2015-05-31 01:38:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > A co konkretnie?

    Odwołanie obszaru zabudowanego może być po lewej stronie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2015-05-31 08:15:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-31 01:38, yabba wrote:

    > Odwołanie obszaru zabudowanego może być po lewej stronie.

    Ok - człowiek się całe życie uczy...

    Shrek.

  • 17. Data: 2015-05-31 11:04:09
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-05-30 o 13:13, Shrek pisze:
    > Ktoś pisał, że trzeba na znaki patrzeć, wczoraj zauważyłem taką sytuację:
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.267651,20.877807,3a,7
    5y,169.54h,97.11t/data=!3m4!1e1!3m2!1sXTxpRLBNqc7X2a
    GIUqXzbA!2e0

    > Teren zabudowany drzewami:) Do własciwego terenu zabudowanego jest...
    > 1,5 kilometra.

    Przecież masz wyjaśnione - dzikie zwierzęta. Na DW579 Leszno - Kazuń
    obszaru zabudowanego w Puszczy Kampinoskiej nie ma, ale 50 km/h jest ze
    względu na dzikie zwierzęta. Kiedyś mnie tam właśnie z tego powodu
    ustrzelili.

  • 18. Data: 2015-05-31 11:47:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:mkeiq9$bna$...@n...news.atman.pl...

> [...]
    >
    > Przecież masz wyjaśnione - dzikie zwierzęta. Na DW579 Leszno - Kazuń
    > obszaru zabudowanego w Puszczy Kampinoskiej nie ma, ale 50 km/h jest ze

    A co ma piernik do wiatraka?
    Zabudowany to zabudowany, ograniczenie to ograniczenie.
    Konsekwencje są skrajnie różne.

  • 19. Data: 2015-05-31 12:39:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-05-30 14:25, k...@g...com wrote:
    > Urząd musi odpowiedzieć

    Obawiam się że nie istnieja przepisy regulujące sens odpowiedzi. Równie
    dobrze może odpowiedzieć cytując kodeks drogowy i co mu zrobisz. To
    przećwiczone w przypadku policji - pytanie generuje defaultową odpowiedź
    nie na temat.

  • 20. Data: 2015-05-31 16:20:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cavallino" mkelb6$egh$...@n...news.atman.pl

    zabudowanego w Puszczy Kampinoskiej nie ma, ale 50

    > A co ma piernik do wiatraka?
    > Zabudowany to zabudowany, ograniczenie to ograniczenie.
    > Konsekwencje są skrajnie różne.

    I o to chodzi. Małymi krokami można iść dowolnie daleko.
    Ustawodawca ,,myśli':

    -- przekraczanie szybkości na obszarze zabudowanym jest
    niebezpieczne... dzieci, starcy, kobiety z wózkami...

    a ustawiający białą tablicę ,,myśli':

    -- i tak 50 km/h, i tak 50 km/h

    a ktoś inny wyjaśnia:

    -- prawo to świętość; przekroczenie o 45 km/h w obszarze zabudowanym...
    (95 km/h w dzień)

    -=-

    W istocie i parlamentarzystom wyobraźni nie brakuje, i ustawcom ;) tablic, i innym...
    Skąd wiemy o tym, że nie brakuje? Ano stąd, że gdyby problemem był ów brak wyobraźni,
    ustawcy zmieniliby tablicę na znak zakazu...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'