  • 41. Data: 2015-06-01 20:10:11
    Temat: Re: 50+ w terenie zabudowanym
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik drób

    > ...kierujący który jest z reguły głupi jak but i sam nie jest w stanie
    > wymyślić że jak jest las to są i zwierzęta. Został o niebezpieczeństwie
    > poinformowany i zobowiązany poprzez wolniejszą jazdę do większej uwagi.
    ---
    Wolniejsza jazda nie zobowiązuje do większej uwagi tylko mniejszej

  • 42. Data: 2015-06-01 20:11:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F." \

    Jade sobie kiedys i slucham radia ... dzwoni jakis emeryt "a tam jest
    las, a niektorzy to nawe 80 tam jada".
    Popatrzylem w prawo - las, popatrzylem w lewo - las, popatrzylem na
    budzik ... ta, ladnie bym wygladal, gdybym zwolnil ponizej 80, to bym
    chyba ze dwie godziny dluzej jechal ...
    ---
    Najładniej wyglądałbyś z porożem jelenia :-)

  • 43. Data: 2015-06-01 20:21:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik drób

> [...]
    > Popatrzylem w prawo - las, popatrzylem w lewo - las, popatrzylem na
    > budzik ... ta, ladnie bym wygladal, gdybym zwolnil ponizej 80, to bym

    Przepisy nie są po to żeby chronić kierującego. Jak głupi to chuj mu w dupę
    i niech ginie w płonącym samochodzie. ...
    ---
    Dzik jest dziki, dzik jest zły ...

  • 44. Data: 2015-06-01 20:35:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 30 May 2015 05:25:36 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >To granice administracyjne miast decydują odkąd jest teren zabudowany a nie ilość
    drzew.

    Jesteś pewien?

    Art. 5.2.48.2. Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych znaków i
    sygnałów drogowych.

    Ustalenie granic obszaru zabudowanego
    Granica obszaru zabudowanego wyznaczonego znakiem D-42 powinna być
    powiązana z wystąpującą wzdłuż drogi zabudową o charakterze
    mieszkalnym i występującym na drodze ruchem pieszych.
    Znak D-42 powinien bya umieszczony w pobliżu miejsca, w którym
    nastepuje wyraźna zmiana charakteru zagospodarowania otoczenia drogi.
    Znak D-42 powinien być powiązany z takimi elementami zagospodarowania
    drogi, jak:
    - początek chodnika,
    - wyjazdy bramowe z posesji,
    - pas postojowy lub parking wyznaczony wzdłuż jezdni,
    - skrzyżowanie.
    Jako obszar zabudowany nie powinny być oznakowane miejsca, w których:
    - zabudowa mieszkalna jest oddalona od drogi i nie jest z nią
    bezpośrednio związana,
    - strefy przedmieść, w których zabudowa ma charakter handlowo-usługowy
    (hurtownie, warsztaty, duże sklepy), jeżeli nie wiąże się z nią
    intensywny ruch pieszych w pobliżu drogi,
    - konieczność ograniczenia prędkooeci wynika jedynie z warunków
    geometrycznych i technicznych drogi,
    - występujący ruch pieszych wynika jedynie z lokalizacji przystanku
    autobusowego, skrzyżowania dróg lub ma charakter sezonowy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 45. Data: 2015-06-01 20:43:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-01 20:35, jerzu wrote:

> [...]
    > - występujący ruch pieszych wynika jedynie z lokalizacji przystanku
    > autobusowego, skrzyżowania dróg lub ma charakter sezonowy.

    O - tego szukałem (słabo widać) - dzięki.

    Shrek

  • 46. Data: 2015-06-12 14:51:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Shrek" mkhcg3$435$...@n...news.atman.pl

    > Tylko nie rozumiem, skąd u ciebie pomysł, że oczywistych bzdur należy bronić.

    Bo kogutek tak właśnie ma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2015-06-13 17:15:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "re" mki76j$6ta$...@m...internetia.pl

    jak jest las to są i zwierzęta. Został o
    większej uwagi.

    > Wolniejsza jazda nie zobowiązuje do większej uwagi tylko mniejszej

    Przede wszystkim rozpręża/usypia i wydłuża czas jazdy.
    Jakby rowerem z szybkością pieszego/piechura... ;)

    IMO jedyna rozsądna szybkość to 'szybkość bezpieczna'.
    Znaki stawiane bezsensownie uczą braku szacunku do prawa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2015-06-13 17:17:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "re" mki7re$94n$...@m...internetia.pl

    > Dzik jest dziki, dzik jest zły ...

    Nieprawda! Jest dobry -- smaczny i pożywny!
    Może miałeś złego kucharza? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2015-07-23 12:22:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Shrek" mkhhb7$96n$...@n...news.atman.pl

    > No dobrze, ale ja się pytam skąd tam teren zabudowany?

    Z potrzeby zarobienia pieniędzy. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'