eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody50 tysięcy samochodów elektrycznych w NorwegiiRe: 50 tysięcy samochodów elektrycznych w Norwegii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Pawel Mojski <p...@p...pawcio.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 50 tysięcy samochodów elektrycznych w Norwegii
    Date: Wed, 09 Sep 2015 14:46:10 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <msp9mi$c90$1@node2.news.atman.pl>
    References: <mso70u$nbo$1@dont-email.me> <msokcn$1e2$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@p...pl.invalid>
    <msonpi$pcl$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <msp3re$ho0$1@node1.news.atman.pl>
    <55f01d32$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
    <msp738$9i3$1@node2.news.atman.pl> <msp7o5$a5b$1@node2.news.atman.pl>
    <msp8dd$ao9$1@node2.news.atman.pl> <msp92s$n3o$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: banazir.nask.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1441802770 12576 195.187.245.137 (9 Sep 2015 12:46:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Sep 2015 12:46:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <msp92s$n3o$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2568559
    [ ukryj nagłówki ]

    On 09/09/2015 02:35 PM, Shrek wrote:
    > On 2015-09-09 14:24, Pawel Mojski wrote:
    >
    >> Więc idąc tym tokiem rozumowania, jesteśmy w stanie obsłużyć samochody
    >> elektryczne, pod warunkiem, że będą one dzienne?
    >> Miliona samochodów nocnych już nie obsłużymy?
    >
    > Głupiego udajesz? Hint: akumulator. Ten typ tak ma, że jak się ładuje,
    > to wtedy nie jeżdzi (sprawdzić czy nie hybryda;). A kiedy jeździ
    > większośc samochodów - tak zgadłeś w dzień. No więc ładujesz je w nocy i
    > po problmie (nie do końca, ale znacznie mniejszy).
    >
    > Shrek.

    Jako samochody dzienne mam na myśli te, które jeżdżą w dzień a ładowane
    są w nocy.
    Jako samochody nocne te, które jeżdżą w noc a ładowane są w... jak
    rozumiem w nocy, ładowany jest drugi zestaw akumulatorów?

    Niby się da, ale jakoś nie trzyma mi się to kupy. Za dużo wyjątków,
    uwarunkowań czasów przestojów.
    Nie wydaje mi się aby to się nadawało to codziennego zastosowania, bez
    backupowego samochodu spalinowego.

    No bo pojechałem do pracy rano, swoim świeżo naładowanym samochodem,
    dojechałem do domu, zapomniałem kluczy, wróciłem do pracy i.... ojej,
    nie wrócę do domu.

    Benzyniakiem jadę na stację i już po 5 minutach robię kolejny prawie
    1kkm. IMHO dopóki elektryki nie będą miały takiej sprawności to się nie
    nadają.
    I mimo wszystko dalej uważam, że nasza infrastruktura nie ogarnie ich
    naładowania. Cyfry cyframi a mi wyłączyli klimę. J.F. pisał że odpalenie
    rezerw trwa godziny-dzień. Czyli jest to ten dzień kiedy do pracy nie
    jedziemy?

    Pozdrawiam;
    Paweł Mojski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: