eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa50 filtrów UV na obiektywie ;)Re: 50 filtrów UV na obiektywie ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 50 filtrów UV na obiektywie ;)
    Date: Tue, 21 Jun 2011 07:04:44 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <itp8pc$65q$1@news.onet.pl>
    References: <itd93d$of9$1@inews.gazeta.pl> <4dfae575$1@news.home.net.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1106171655070.3584@quad> <itfrq6$olk$1@news.onet.pl>
    <b...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: opg67.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1308632684 6330 83.0.30.67 (21 Jun 2011 05:04:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jun 2011 05:04:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.2; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <b...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:878988
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-21 02:32, J.F. pisze:
    > On Fri, 17 Jun 2011 17:28:05 +0200, Adam wrote:
    >> Trochę nie na temat:
    >> pamięta ktoś jeszcze choćby stare książki dotyczące obsługi FSM PF-126p
    >> (Malucha)? Było tam m.in. jak zdemontować tarczę sprzęgła, jak dociąć i
    >> zanitować nowe wkładki do tarczy. Kto dziś to robi?
    >
    > Ale to z paru powodow:
    > -kleje lepsze i sie klei a nie nituje (hamulce, sprzegla to nie wiem -
    > dawno nie widzialem)

    Hamulce w zasadzie "od zawsze" się kleiło, tylko najstarsze klockowe czy
    opaskowe były inne

    > -okladziny czy cale sprzegla lepsze i czesto przetrzymuja samochod,

    Chyba nie ;)
    Subaru diesel - za słabe sprzegło. Akcja naprawcza polegała nie na
    wzmocnieniu sprzęgła, lecz na zmniejszeniu momentu obrotowego silnika w
    zakresie niższych obrotów.
    Dwumasowe koła zamachowe - zmora współczesnych silników :(

    > -bez podnosnika warsztatowego sie to bardzo zle wymienia.

    W kilku starych autach dawało się bez podnośnika.

    Jeszcze jedno:
    W niektórych współczesnych samochodach, aby wymienić żarówkę, trzeba
    zdemontować zderzak (m.in. Toyota LC120 chyba), albo zdemontować połowę
    osprzętu (chyba niektóre Ople).
    "Genialny" pomysł księgowych - rozrząd od strony sprzęgła - do
    jakichkolwiek czynności należy wyjąć silnik.
    Duże silniki w małych autach - typu V12 w VW - byle pierdółka i trzeba
    wymontować cały silnik.

    Takich przykładów jest multum.

    Pomijam fakt, że dawniejszy kierowca umiał sobie choćby ustawić kąt
    wyprzedzenia zapłonu, zaś dzisiejszy nie odróżnia alternatora od
    rozrusznika ;)


    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: