  • 321. Data: 2014-01-03 00:40:14
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 00:22:49 UTC+1 użytkownik Megrims napisał:

    > (ciach)

    > A taks�wk�?

    Jak by z łapanki brali na taksówkarzy to bym ich żałował. Nie ma obowiązku bycia
    taksówkarzem. Jak ktoś wybrał taki zawód to wiedział że jakieś brzegowe warunki musi
    spełniać.

  • 322. Data: 2014-01-03 00:43:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Jak by z łapanki brali na taksówkarzy to bym ich żałował. Nie ma obowiązku bycia
    taksówkarzem. Jak ktoś wybrał taki zawód to wiedział że jakieś brzegowe warunki musi
    spełniać.

    Piles - nie pisz. Chodzilo o zachipowanego poruszajacego sie taksowka w roli
    pasazera.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 323. Data: 2014-01-03 00:45:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 15:40:14 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Jak by z łapanki brali na taksówkarzy to bym ich żałował. Nie ma
    > obowiązku bycia taksówkarzem. Jak ktoś wybrał taki zawód to wiedział że
    > jakieś brzegowe warunki musi spełniać.

    czytanie ze zrozumieniem to jednak trudna rzecz.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 324. Data: 2014-01-03 01:02:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 2 Jan 2014 22:00:52 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > + mniejsza masa a wiec mniejszy ped ogolnie + najczesciej jeżeli już to
    > tylko 1 ofiara smiertelna czyli sam rowerzysta.
    > To chyba oczywiste...

    Ale ja porównałem wypadki powodowane przez trzeźwych rowerzystów z
    wypadkami powodowanymi przez nietrzeźwych rowerzystów.
    W tych "nietrzeźwych" stosunkowo mniej ofiar śmiertelnych.

  • 325. Data: 2014-01-03 01:05:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 2 Jan 2014 21:31:53 +0100, Neolko napisał(a):

    > Ja, jak najbardziej jestem zainteresowany "bezwzględnym tępieniem sprawcow
    > co ósmej ofiary śmiertelnej".
    > Ja mam bardzo male szanse, aby być zabitym przez 7/8 sprawcow,
    > natomiast mam bardzo duże szanse byc zabitym przez 1/8 sprawców.

    Dość ciekawe jest powszechne przekonanie o niepodleganiu statystyce.

    > Natomiast nie ucieknę przed pijanym, znarkotyzowanym debilem
    > jeżdżącym po chodniku.

    A przed trzeźwym jadącym "szybko ale bezpiecznie" uciekniesz jak wyleci na
    chodnik?

  • 326. Data: 2014-01-03 01:06:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.01.2014 00:25, Megrims pisze:
    > W dniu 2014-01-02 15:31, Smok Eustachy pisze:
    > (ciach)

    > Dobre. Zakładasz partie polityczną?

    Po co?

  • 327. Data: 2014-01-03 02:05:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.01.2014 00:14, Smok Eustachy pisze:
    /..../
    > Obecnie system prawny ma poważne sprzeczności logiczne. Np. jak ktoś
    > popije i włamie się do sklepu, czy coś, to miał w momencie popełnienia
    > przestępstwa ograniczoną poczytalność i jest to okoliczność łagodząca.
    > Tak jest czy nie?
    >
    > I z jeżdżeniem po pijaku powinno być tak samo: jak wsiadł na bani to
    > okoliczność łagodząca, a jak się schlał w aucie to obciążająca.

    UWAGA: Dotarłem do informacji, że faktycznie się to zmieniło, ale ponoć
    jest to zasługą Ziobry, więc się nie liczy. Teraz jest już
    konsekwentnie, że alkohol nie łagodzi odpowiedzialności.

  • 328. Data: 2014-01-03 02:09:52
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 00:43:57 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    spełniać.

    > Piles - nie pisz. Chodzilo o zachipowanego poruszajacego sie taksowka w roli

    Sorki. Krzaki były i źle zinterpretowałem. masz rację Tak samo jak będzie jechał
    tramwajem albo pociągiem.

  • 329. Data: 2014-01-03 04:44:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > wypadkami powodowanymi przez nietrzeźwych rowerzystów.
    > W tych "nietrzeźwych" stosunkowo mniej ofiar śmiertelnych.

    A to rzeczywiście ciekawe...
    Moze tych zataczajacych widac z daleka wiec kierowcy szybciej reaguja i
    skutki dlatego mniejsze? Ale to strzał w ciemno.

  • 330. Data: 2014-01-03 08:30:34
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 02 Jan 2014 17:00:45 +0000, Budzik wrote:

    > Hmm, mozesz to poprzeć jakimis danymi?

    Mógłbym, tylko po co. Jeśli faktycznie chcesz się dowiedzieć, to
    znajdziesz w 20s, natomiast twojej chęci przeinaczania faktów nie mam
    zamiaru karmić.

    Tomek