  • 331. Data: 2014-01-03 11:14:20
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-01-02 12:11, fifak pisze:

    > nie wierze w statystyki, byłem przed wigilią w wielu sklepach, nagminnie ludzie
    wywozili całe siaty wódy (nie browaru), po co kurwa im wóda na wigilie????

    Bo w święta sklepy zamknięte.

    --
    pozdro

  • 332. Data: 2014-01-03 12:21:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Mógłbym, tylko po co. Jeśli faktycznie chcesz się dowiedzieć, to
    > znajdziesz w 20s,

    Ja po prostu wiem, że tak nie jest, więc zastanawiam się, skad takie
    wnioski wyciągasz...

    > natomiast twojej chęci przeinaczania faktów nie mam
    > zamiaru karmić.

    Nie musimy rozmawiać.

  • 333. Data: 2014-01-03 13:32:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 2 Jan 2014 17:09:52 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    > Krzaki były

    Widzisz, i czyja to wina?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 334. Data: 2014-01-03 14:55:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Jan 2014 09:07:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    Oni nie maja sumienia. Jak się ma pół mózgu to nie starcza miejsca na nie
    :)

    > Wg mnie w takich przypadkach powinno być prawnie dopuszczalne
    > niewolnictwo - skurwysynowi obrożę kontrolną na szyję i niech przez
    > najbliższe 15 lat odrabia dług wobec społeczeństwa chociażby własnymi
    > rękami psie gówna zbierając.
    Ja mam pomysł - u wujka Putina jest sporo dobrze odrutowanych miejsc na
    Syberii. I kadra jeszcze nie wymarła :) Tajga rośnie że aż miło i nie ma
    komu rąbać. Zawrzyjmy jakiś pakt wymiany kulturalnej - my im siłę roboczą,
    oni nam zresocjalizowany element (jak przeżyje).

    > Oczywiście konfiskata majątku to tak na dzień dobry.
    Nie zaszkodziło by. Z tym że na korzyść tych co przeżyli i tych którzy
    utracili bliskich a nie na żaden skarb państwa. Sąd niech raz wreszcie
    popracuje uczciwie i wyłowi ducha prawa spośród litery :)

    > A jadącej z nim blacharze - podobny wyrok za współudział. Skoro miał 2
    > promile to musiało być to zauważalne.
    Nie zaszkodziło by. IMO powinna dowieść przed sądem że nie miała możliwości
    zapobiec popełnieniu wykroczenia czy tam przestępstwa.

    --
    Jacek

  • 335. Data: 2014-01-03 15:02:20
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 03 Jan 2014 11:21:49 +0000, Budzik wrote:
    > Ja po prostu wiem, że tak nie jest, więc zastanawiam się, skad takie
    > wnioski wyciągasz...

    No widzisz, na tej samej zasadzie ja wiem, że Polska ma jedne z
    najniższych mandatów w eu. I nie czuję przy tym potrzeby udowadniania
    tego Tobie. Jeśli chcesz, znajdziesz te informacje w sieci. Dane o
    których mowa są powszechnie dostępne, każdy może sprawdzić.

    Tomek

  • 336. Data: 2014-01-03 15:04:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 01 Jan 2014 22:45:45 +0100, jerzu napisał(a):

    > I w pierwszej kolejności od tych, co używają do newsów googla :)

    Popieram.
    --
    Jacek

  • 337. Data: 2014-01-03 15:06:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 01 Jan 2014 22:45:45 +0100, jerzu napisał(a):

    > I w pierwszej kolejności od tych, co używają do newsów googla :)

    Popieram. Ty, kogutek, ty sobie raz włącz taki komputer co ma czytnik
    newsów i sobie obejrzyj co ty tworzysz.
    --
    Jacek

  • 338. Data: 2014-01-03 15:09:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-03, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:

    > No widzisz, na tej samej zasadzie ja wiem, że Polska ma jedne z
    > najniższych mandatów w eu. I nie czuję przy tym potrzeby udowadniania
    > tego Tobie.

    No i co z tego? W innych krajach maja umiar w karaniu, u nas jak zlamiesz
    przepis o 3 w nocy gdzie w promieniu kilometra na ulicy nie ma zywego ducha
    to przywala Ci mandat. Zdarzalo mi sie w paru krajach lamac przepisy
    na oczach pozniej zauwazonej policji i co? Nic. A w Polsce w srodku
    nocy, na drodze miedzy polami, wyprzedzajac samochod na ciaglej zauwazylem
    tylko niebieskie bomby przyczajonego radiowozu i tyle z tego bylo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 339. Data: 2014-01-03 15:10:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > tego Tobie. Jeśli chcesz, znajdziesz te informacje w sieci. Dane o
    > których mowa są powszechnie dostępne, każdy może sprawdzić.

    Zarobki też ma jedne z najniższych. I mamy wiodącego działacza niusowego ...

  • 340. Data: 2014-01-03 15:15:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-02 23:28, J.F. pisze:

    > W Czechach tez,

    Nie wiem - nie słuchałem ich radia, ale mnie nie dziwią zwiększone
    zakupu alkoholu przed dłuższymi okresami wolnego, świąt itd.
    Podobnie nie dziwią mnie zwiększone zakupy jakiegoś towaru, jak
    ma wzrosnąć akcyza, czy zwyczajnie cena. Sensu to najczęściej
    nie ma, ale mechanizm działa.

    ?