  • Data: 2014-01-03 19:25:58
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 19:04:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Gdzieś są granice absurdu.

    Na razie to sie nie zarzekles ze "90 na autostradzie to absurd", tylko
    "no trudno" :-)

    > Głupio pogrywasz i tyle.

    Bylo przestrzegac :-P

    > Żarty. Oznakowanie dość czytelne,

    Ale wyprzedzana ciezarowka moze zaslonic.

    > ale ja generalnie nie wjeżdżaniu
    > do wsi 90km/h na krajówce, tylko jak napisałem - za +50 w mieście.

    Ty nie, ale przepis jest przepis - we wsi centymetr za tablica tez
    obowiazuje.
    No chyba ze jakos inaczej sformulujesz, albo zostawisz komus mozliwosc
    indywidualnego osadu zagrozenia.

    J.