  • Data: 2014-01-03 16:59:24
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-03 16:25, J.F. pisze:

    > Czemu nie ma sensu ? Duzo nie zaoszczedzisz, ale czemu stracic tych
    > kilkadziesiat zl, nie kupujac towaru na polroczny zapas ?

    Hmmm, żyjąc w normalnych warunkach to nie bardzo widzę sens kupowania
    dziesiątek litrów wysokoprocentowego alkoholu, tylko dlatego że cena
    butelki może wzrosnąć o parę złotych (nie wspominając już, że taka
    forma działania to mrożenie gotówki). Znaczy ja wiem, że być może
    nietypowy jestem, mam trochę nietypową rodzinę czy znajomych, ale
    jak alkohole takie litrami stoją to jaki sens to magazynować?
    Gorzej było parę lat temu, jak nagle (spekulacyjnie) zaczęły rosnąć
    ceny cukru w Polsce, ograniczano liczbę kilogramów w jednym zakupie
    itd. Ten sam cukier był o połowę tańszy za naszą 'lepszą' granicą,
    a tutaj mogłem nie mieć szans na kupienie kilograma do herbaty,
    czy na jakieś ciasto.

    > Juz kiedys akcyza byla wyzsza niz w osciennych krajach.

    W Polsce czy w Czechach?

    > A potem wszyscy ministra chwalili, ze stawki obnizyl, a wplywy
    > wzrosly.

    W Polsce czy w Czechach?

    > A bezrobotnych duzo, i Wietnamczycy sklepow przy granicy nie zamkneli
    > :-)

    W Polsce czy w Czechach?