  • Data: 2014-01-03 16:59:33
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 Jan 2014 15:23:30 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
> [...]

    W Czechach jednak troche wyzsze, mozliwe ze akurat 200/120 wyzsze.

    > Na Slowacji na serpentynach spotkalem z naprzeciwka radiowoz jak wyprzedzalem
    > na ciaglej - nic, w Czechach na autostradzie nie zauwazylem radiowozu
    > i przejechalem obok niego z 220 km/h tez nic, na Wegrzech nie widzialem
    > Policji.

    No, akurat bywalcy twierdza ze w Czechach to raczej zobaczysz
    zaparkowana skode, a kilometr dalej cie zatrzymaja - bo w niej radar
    byl.

    Czesi pare lat temu podniesli mandaty znaczaco, w ramach walki z
    piratami. Dalo zdaje sie skutek w statystykach, ktory mozna bylo
    zwalic na swiatla, bo rownoczesnie wprowadzili obowiazek ich palenia.
    Ale 200 euro przy szybszych zarobkach ... cos malo.
    Chyba ze kluczowe jest to "od".
    Cos mi sie widzi ze Slowacy wprowadzili podobny program ... albo to
    "do" jest szerokie :-)

    Ale Czechy dziwny kraj, u nich nawet wypic wolno do ... 0 promili.
    A przeciez piwa maja dobre i popularne. Tylko to akurat stary przepis.

    > A jak pisalem w poprzednim poscie - w Polsce przydrozne zboje beda
    > czatowac w srodku nocy na drodze miedzy polami gdzie jest linia ciagla
    > i asfaltowe pobocze.

    No przeciez ta linia z jakiegos powodu jest :-)

    Ale myslisz ze w w/w krajach tak nie czatuja ?

    J.