  • Data: 2014-01-03 00:02:48
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-02, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:

    > Nie chcę zabraniać wszystkim wszystkiego, nie wiem skąd takie wnioski.
    > Chciałbym natomiast eliminować pijanych kierowców z publicznych dróg.

    Taki piekny post a caly wyciales a przeslanie w nim bylo bardzo proste,
    dazenie do idealu gdzie takie wypadki nie beda mialy miejsca to koszta
    rosnace do nieskonczonosci i nie chodzi tu tylko o pieniadze.

    > Miejmy nadzieję, że jakiś pijany za kółkiem nie zabije Twojej rodziny.
    > Wtedy pewnie by do Ciebie dotarło, że wolność o której tak ładnie tutaj
    > piszesz musi mieć pewne granice.

    Alez skoncz z ta demagogia. Wypadki chodza po ludziach, tego nigdy nie
    unikniesz chocbys bardzo sie staral.

    --
    Artur
    ZZR 1200