  • 71. Data: 2016-08-10 11:24:15
    Temat: Re: 5 sierpnia piątek wypadek na A4 przed bramkami w Krakowie
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.08.2016 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał/a:

    > Pakiety internetowe nie mają roamingu - działają tylko w zasięgu sieci
    > macierzystej Play.

    A to zależy od numeru. Na jednych działa, na innych nie
    (np. na moim bez problemu działa pakiet netowy w roamingu
    Plusa, na córki- nie).

    Kiedyś w play24 była opcja do zaptaszczenia- nazywała
    się bodaj "blokada danych poza strefą taniego internetu",
    czy jakoś tak. Obecnie nie ma, muszę żonę zmobilizować
    (córka ma zarejestrowany na nią numer), żeby do BOK
    zadzwonić i poprosić o stosowne przestawienie wajchy :-)

    Nie jest to raczej opcja "roaming zagraniczny", bo tę
    opcję mam wyłączoną na swoim numerze.

    Aha, w telefonie stosowna opcja (roaming danych)
    włączona, żeby nie było :-)

    PS. Znalazłem teraz nawet krótki kod, wypróbuję,
    może działa :-)

    Włączenie blokady: *111*51*1#
    Wyłączenie: 111*51*2#

    za:
    http://www.blogplay.eu/2009/07/01/blokowanie-transfe
    ru-poza-strefa-taniego-internetu/

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 72. Data: 2016-08-10 12:23:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Dominik Ałaszewski" <D...@g...pl.invalid>
    napisał w wiadomości news:noerrv$v0u$2@node1.news.atman.pl...

    > A to zależy od numeru. Na jednych działa, na innych nie
    > (np. na moim bez problemu działa pakiet netowy w roamingu
    > Plusa, na córki- nie).

    Czy oba numery są w ofercie głosowej?

> [...]
    >
    > Aha, w telefonie stosowna opcja (roaming danych)
    > włączona, żeby nie było :-)
    >

    > PS. Znalazłem teraz nawet krótki kod, wypróbuję,

    http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techniczna/roaming/ro
    aming-krajowy/

    "Roaming krajowy jest dostępny dla wszystkich klientów Play korzystających z
    ofert głosowych i telemetrycznych. Jedynie Klienci Play Internet mogą
    korzystać tylko z zasięgu sieci Play."

    Karty SIM z ofertą tylko internetową nie chcą łączyć się z innymi sieciami
    niz macierzysta. Są odrzucane przez inną sieć.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 73. Data: 2016-08-10 13:59:43
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.08.2016 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał/a:

    > Czy oba numery są w ofercie głosowej?

    Tak.

> [...]
    > ofert głosowych i telemetrycznych. Jedynie Klienci Play Internet mogą

    No właśnie. A u mnie obie głosowe (nawet ta sama taryfa-
    Formuła PnK). I tylko w jednej net działa w roamingu.

    > Karty SIM z ofertą tylko internetową nie chcą łączyć się z innymi sieciami
    > niz macierzysta. Są odrzucane przez inną sieć.

    A to by się zgadzało z powyższym.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 74. Data: 2016-08-10 14:32:10
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    napisał w wiadomości news:nof4vf$86d$1@node2.news.atman.pl...

    > Tak.

    aming-krajowy/

    > No właśnie. A u mnie obie głosowe (nawet ta sama taryfa-
    > Formuła PnK). I tylko w jednej net działa w roamingu.

    To dziwne, u mnie 2 karty abonament i 2 prepaidy łaczą się z Internetem w
    roamingu.

  • 75. Data: 2016-08-10 16:52:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.08.2016 o 01:15, yabba pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:nodeec$l2i$1@node1.news.atman.pl...

    > W Playu jest tak, że pakiety telefoniczne mają roaming dla rozmów,
    > SMS-ów i Internetu.
    > Pakiety internetowe nie mają roamingu - działają tylko w zasięgu sieci
    > macierzystej Play.
    > Nie wiem jak jest w Virgin, ale można przypuszczać, że analogicznie.

    Jerzy upiera się że jest inaczej, ale mnie się wydaje że jednak nie...
    A mojej taryfie NA PEWNO NIE.

  • 76. Data: 2016-08-10 16:59:22
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Jerzy upiera się że jest inaczej, ale mnie się wydaje że jednak nie...
    > A mojej taryfie NA PEWNO NIE.

    Jeśli Freemium jest taryfą dedykowaną do Internetu, to nie ma roamingu.
    Jakbyś zmienisz sobie na taryfę głosową + pakiet internetowy, to roaming
    powinien zacząć działać.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 77. Data: 2016-08-10 17:01:19
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 10 Aug 2016 16:52:46 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jerzy upiera się że jest inaczej, ale mnie się wydaje że jednak nie...
    >A mojej taryfie NA PEWNO NIE.

    Ja się nie upieram. U mnie po prostu działa. Taryfa #bezlimitu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 78. Data: 2016-08-10 17:06:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.08.2016 o 16:59, yabba pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:noff3o$ird$1@node2.news.atman.pl...

    > Jeśli Freemium jest taryfą dedykowaną do Internetu

    Nie jest, to jest darmowy pakiet ogólny.

  • 79. Data: 2016-08-10 18:14:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Nie jest, to jest darmowy pakiet ogólny.

    Popatrzyłem na stronie Virgin i w regulaminie jest, że ma działać w roamingu
    krajowym. Używasz jej w telefonie czy w dedykowanej nawigacji?
    Czy rejestruje się w innej sieci i nie działa tylko transmisja czy w ogóle
    nei chce się zarejestrować? Może APN jest źle ustawiony? Zawsze możesz
    zgłosić problem do operatora.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 80. Data: 2016-08-10 18:48:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.08.2016 o 18:14, yabba pisze:

    > Popatrzyłem na stronie Virgin i w regulaminie jest, że ma działać w
    > roamingu krajowym.

    Zgadza się, ale nie działa.

    >Używasz jej w telefonie czy w dedykowanej nawigacji?

    W telefonie.

    > Czy rejestruje się w innej sieci i nie działa tylko transmisja czy w
    > ogóle nei chce się zarejestrować?

    Nie działa tylko net, głosowe chodzą.

    >Może APN jest źle ustawiony?

    I tylko w roamingu to by się objawiało?