  • 81. Data: 2016-08-10 18:53:49
    Temat: Re: 5 sierpnia piątek wypadek na A4 przed bramkami w Krakowie
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.08.2016 o 18:14, yabba pisze:

    > Zawsze
    > możesz zgłosić problem do operatora.

    Już chyba wiem o co chodzi - w telefonie miałem blokadę na net w roamingu.
    A on pewnie nie odróżnia roamingu zagranicznego od krajowego i stąd cały
    problem.

  • 82. Data: 2016-08-10 18:59:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Zgadza się, ale nie działa.

    > W telefonie.

    > Nie działa tylko net, głosowe chodzą.

    > I tylko w roamingu to by się objawiało?

    Nauka radziecka zna takie przypadki, że po autokonfiguracji z SMS-u od
    operatora nie działa, a po wpisaniu ręcznym zaczyna działać. Albo odwrotnie.
    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba