  • 1. Data: 2016-08-05 23:05:32
    Temat: 5 sierpnia piątek wypadek na A4 przed bramkami w Krakowie
    Od: Pawel <P...@f...pl>

    Witam, czy ktoś z koleżanek lub kolegów miał przyjemność utknąć dziś w
    nocy w korku z powodu wypadku przed bramkami na A4 jadąc do Krakowa ...
    a korzystał przy tym z Yanosika?
    Zrodziło się we mnie paskudne podejrzenie, że aplikacja, która do tej
    pory w miarę trafnie ostrzegała mnie przed utrudnieniami i sugerowała
    zjazd, dziwnym trafem na płatnym odcinku autostrady zgłupiała i
    wpakowała mnie w godzinne opóźnienie, pokazując przy tym, że droga jest
    przejezdna, choć wg mojego rozeznania, nie była już od pół godziny.

    Jeszcze zobaczyłem przy tym na ekranie fajną reklamę mostostalu.

    --
    http://www.funinpoland.pl

  • 2. Data: 2016-08-06 00:22:04
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    ta aplikacja bedzie miala informację o zdarzeniu jeśli ktoś z leniwców
    raczy kliknąć w ekran informując o zdarzeniu.
    najwidoczniej u ciebie nikomu się nie chciało

  • 3. Data: 2016-08-06 01:02:34
    Od: Nikt <n...@l...localhost>

    On 2016-08-05 23:05, Pawel wrote:
> [...]
    > przejezdna, choć wg mojego rozeznania, nie była już od pół godziny.
    >
    > Jeszcze zobaczyłem przy tym na ekranie fajną reklamę mostostalu.

    od kilku miesięcy mam wrażenie, że coś się zepsuło w yanosiku. kiedyś
    wyznaczał najszybszą trasę, a teraz wiele razy miałem sytuację, że
    całkowicie zakorkowaną trasę pokazuje na zielono/niebiesko i na odwrót -
    całkowicie przejezdną trasę pokazuje na czarno. głównie dotyczy to Warszawy.

  • 4. Data: 2016-08-06 07:31:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.08.2016 o 01:02, Nikt pisze:

> [...]
    > całkowicie zakorkowaną trasę pokazuje na zielono/niebiesko i na odwrót -
    > całkowicie przejezdną trasę pokazuje na czarno. głównie dotyczy to

    Ludziska się rozleniwili, coraz więcej yanosików eksploatują janusze
    tylko odbierający jego dane.
    A jeśli algorytm nie co do zasady sprawdza czasów przelotu, a tylko
    bazuje na klikaniu - no to są efekty.
    Powinien sam wykrywać że 100% ludzi w danym miejscu stoi na drodze
    zamiast nią jechać i w ten sposób ekstrapolować zator.

  • 5. Data: 2016-08-06 07:55:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 06.08.2016 07:31, Cavallino wrote:

> [...]
    > Powinien sam wykrywać że 100% ludzi w danym miejscu stoi na drodze
    > zamiast nią jechać i w ten sposób ekstrapolować zator.

    Zaraz - przecież on tak właśnie działa - czyż nie?

    Shrek

  • 6. Data: 2016-08-06 08:58:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-05 23:05, Pawel wrote:
    > wpakowała mnie w godzinne opóźnienie, pokazując przy tym, że droga jest
    > przejezdna, choć wg mojego rozeznania, nie była już od pół godziny.

    Sprawdź google maps. Ostatnio dorobili się wersji map offline przez co
    informacje o natężeniu ruchu mozna pobierać przez lejek jakiegoś
    prepaida i wystarcza. Sprawdziłem i wykrywa "korki" przed światłami.
    Niestety nie oferuje objazdów większych korków (może to kwestia czasu i
    będzie kiedyś) więc raczej w roli informacyjnej. Ale sama nawigacja i
    pokazywanie zatorów jest ok nawet na wyjątkowo badziewnym łaczu do neta.

  • 7. Data: 2016-08-06 12:39:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > będzie kiedyś) więc raczej w roli informacyjnej. Ale sama nawigacja i
    > pokazywanie zatorów jest ok nawet na wyjątkowo badziewnym łaczu do neta.

    A o aktualnych radarach ostrzega?
    Bo jednak to jest ciągle główna funkcja Yanosika....

  • 8. Data: 2016-08-06 14:44:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-06 12:39, Cavallino wrote:
    > A o aktualnych radarach ostrzega?

    Od tego jest CB.

    > Bo jednak to jest ciągle główna funkcja Yanosika....

    Może, ale autor posta narzeka na korki. GMaps robią to automatycznie
    więc nie jesteś skazany na cwaniaczków którym się nie chce kliknąć ale
    chcą wiedzieć.

  • 9. Data: 2016-08-06 15:07:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-06 o 07:55, Shrek pisze:

    > Zaraz - przecież on tak właśnie działa - czyż nie?

    Widać nie.
    Ale za to poprawnie reklamy wyświetla a to najważniejsze.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2016-08-06 17:14:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Od tego jest CB.