  • 11. Data: 2010-05-15 19:31:15
    Temat: Re: 5.7l V8 zrobiło na mnie wrażenie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:4beecad0$0$2602$65785112@news.neostrada.pl...

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Hemi

    Lepiej tu http://en.wikipedia.org/wiki/Hemi_engine
    "By the end of the 1970s, development of engines utilizing true
    hemispherical chambers had ceased around the world; it had
    been gradually displaced by dramatically improved newer engine
    designs. Today, "hemi" is more of a trademark than a description
    of a combustion chamber."

  • 12. Data: 2010-05-15 19:32:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > 15-17 to pali 3.0 V6 przy normalnej jezdzie ;)

    Jakie to ma znaczenie? Czy ktoś kupuje Dodge'a dla ekonomiki jazdy?

  • 13. Data: 2010-05-15 19:39:09
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    Nie ma tragedii:

    http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/148445.h
    tml
    http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/166099.h
    tml
    http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/157551.h
    tml

    pali nawet troche mniej niz moj 2.0 :)

    Marcin (Jimiasty) Kardys

  • 14. Data: 2010-05-15 19:45:43
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > 15-17 to pali 3.0 V6 przy normalnej jezdzie ;)

    a myslisz, ze spalanie rośnie proporcjonalnie do pojemności?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 15. Data: 2010-05-15 19:46:55
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Jimiasty" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma tragedii:

> [...]

    ale wiesz, ze przy normalnej jeździe pracuje tam tylko połowa cylindrów ...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 16. Data: 2010-05-15 19:56:43
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > hahahahahah uśmiałem się :)

    10 galonów!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 17. Data: 2010-05-15 19:58:29
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    tml
    tml
    tml

    > ale wiesz, ze przy normalnej jeździe pracuje tam tylko połowa cylindrów

    Wiem, chociaz nie wiem jak to jest zrealizowane od strony technicznej i
    m.in. jak z trwaloscia, czy nie przysparza to jakichs problemow
    uzytkownikowi itp. Generalnie pomysl odlaczania garow jest genialny, szkoda
    ze nie jest to szerzej stosowane.

    Marcin (Jimiasty) Kardys

  • 18. Data: 2010-05-15 20:12:11
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a myslisz, ze spalanie rośnie proporcjonalnie do pojemności?

    Nie no, przepraszam, ale Matiz pali mniej od mojego 2,5l V6.

  • 19. Data: 2010-05-15 20:27:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > 10 galonów!

    Owszem, ale po kradzieży sondy lambda :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 20. Data: 2010-05-15 20:30:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    neoniusz pisze:

    > Nie no, przepraszam, ale Matiz pali mniej od mojego 2,5l V6.

    Twoje 2,5 pali 20/100? Cos chyba z nim nie tak.

    Pozdrawiam
    Pawel