  • 11. Data: 2010-06-17 08:40:16
    Temat: Re: 4x5 Schneider-Kreuznach Symmar-S 5,6/210 + płytka BCM od 1zl
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Aaa to jest wyjatkowo wqur...ce.

    Nie pasi - nie licytujesz.
    Wkoorwiajace to jest uszczesliwianie na sile przez PzA.

    > Mam nadzieje, ze admin allegro szybko zajmie sie aukcja.

    Sie do ORMO zapisz kolego. :-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 12. Data: 2010-06-17 08:52:17
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie pasi - nie licytujesz.
    > Wkoorwiajace to jest uszczesliwianie na sile przez PzA.

    Nie pasuja Ci zasady allegro to wieszaj ogloszenia na slupie.

  • 13. Data: 2010-06-17 09:04:16
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > Nie pasuja Ci zasady allegro to wieszaj ogloszenia na slupie.

    Można też na eBay'u. Oni w zeszłym tygodniu wprowadzili nowość, która na
    allegro funkcjonuje od... zawsze?
    A mianowicie możliwość wyświetlania tylko neutralnych względnie
    negatywnych komentarzy, co bardzo wychwala nasz ulubiony Ken:

    http://www.kenrockwell.com/tech/00-new-today.htm

    "Big improvement at eBay

    I don't know if this will stay this way, but eBay just made a big
    improvement to their feedback system because now you can click on the
    number indicating how many negative or neutral feedbacks someone has
    gotten, and you'll see a listing with details of only the negative or
    neutral feedbacks."

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 14. Data: 2010-06-17 09:11:00
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Nie pasuja Ci zasady allegro to wieszaj ogloszenia na slupie.

    Jak czegos ze soba nie zrobia, to po 12 latach wspolpracy sie przyjdzie
    rozstac. Wcale tegi niewykluczam.

    BTW: Miales zamiar licytowac i Cie ten dopisek zniechecil bo Cie orzne na
    kasie maja tysiaka pozytywow, czy tylko tak pojekuesz dla sportu, po
    ORMOwemu? :-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 15. Data: 2010-06-17 09:19:20
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Można wyłączyć.

    No to napiosz jak.
    Tu masz kpie mojej korespondencji z nimi:

    ------------------------------------

    W dniu 2010-05-01 11:30:08 otrzymaliśmy e-mail o treści:
    > Jak moge wylaczyc na swoich aukcjach opcje "Place z Allegro"? Nie
    > interesuje mnie taka forma zaplaty za moje przedmioty.

    Dziękuję Panu za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na
    odpowiedź.

    Informuję, że 23 marca 2010 roku wprowadziliśmy w Allegro zmiany. W każdej
    wystawionej od tego dnia aukcji z zapłatą z góry automatycznie udostępniamy
    bezpieczne wpłaty przez Płacę z Allegro. Płacę z Allegro pozwala w dogodny
    sposób przekazywać i odbierać wpłaty za zakupy w aukcjach.

    Podkreślam, że nie ma technicznej możliwości wyłączenia opcji Płacę z
    Allegro.

    Wystawiając aukcję Sprzedający może również zaznaczyć opcję "Zwykły przelew"
    (poza Płacę z Allegro) w formularzu sprzedaży oprócz ustawionego odgórnie
    przez Serwis Płacę z Allegro.

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 16. Data: 2010-06-17 09:24:48
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jak czegos ze soba nie zrobia, to po 12 latach wspolpracy sie przyjdzie
    > rozstac. Wcale tegi niewykluczam.

    Napewno beda plakac za Toba ;)

    > BTW: Miales zamiar licytowac i Cie ten dopisek zniechecil bo Cie orzne na
    > kasie maja tysiaka pozytywow, czy tylko tak pojekuesz dla sportu, po
    > ORMOwemu? :-)

    Nie - nie interesuje mnie Twoj sprzet. Ale nieraz trafialem na
    aukcje ktora bylem zainteresowany i rezygnowalem z powodu
    podejscia sprzedawcy.

    PzA bardzo ulatwia sprzedaz obu stronom.

  • 17. Data: 2010-06-17 09:32:37
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Można wyłączyć.

    Na szczescie nie :)

  • 18. Data: 2010-06-17 09:34:03
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > PzA bardzo ulatwia sprzedaz obu stronom.

    Skoro mi nie ulatwia, a zdecydowanie przy tej aukcji jestem "jedna ze
    stron", to raczej nie do konca masz racje.

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 19. Data: 2010-06-17 10:13:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Skoro mi nie ulatwia, a zdecydowanie przy tej aukcji jestem "jedna ze
    > stron", to raczej nie do konca masz racje.

    Mam, po prostu Ty masz problemy z ocena sytuacji.

  • 20. Data: 2010-06-17 10:26:49
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > W telegraficznym skrocie: Odpierdol sie Pan. :-)

    O, widze sie sie rozmysliles i jednak nie sprzedajesz ;)