eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa4x5 Schneider-Kreuznach Symmar-S 5,6/210 + płytka BCM od 1zl › Re: 4x5 Schneider-Kreuznach Symmar-S 5,6/210 + płytka BCM od 1zl
    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 4x5 Schneider-Kreuznach Symmar-S 5,6/210 + płytka BCM od 1zl
    Date: Sat, 19 Jun 2010 12:26:02 +0200

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 18:40:46 +0200, JA napisał(a):

    > Zastanów się co przyciąga kupujących. Puste półki? Czy mnogość towarów?

    Kupujących w Internecie? Niska cena. Kupowałem już w "sklepach" które miały
    oferty rzędu kilkunastu towarów - wyspecjalizowane w konkretnych rzeczach,
    ale za to tanio.

    > Oczywiście. Mają dodatkowy przychód za frajer.

    Nie całkiem - bo muszą to obsługiwać. Ale że zarabiają - to dobrze, tylko
    im pozazdrościć zaradności.

    > I wtedy koszty przesyłki wzrosną, za które zapłaci kupujący.

    A nie wprowadzili ostatnio oceny kosztów wysyłki na alledrogo? Bo
    faktycznie niektórzy z tym kiedyś przeginali. Ale z tego co pamiętam
    alledrogo potrafi też pokazać cenę całkowitą, więc łatwo wybrać sprzedawcę
    wg ceny ostatecznej.

    Pozdrawiam,
    Henry