-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "...::QRT::..." <n...@...mejla>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 4x4 fakty i mity
Date: Wed, 25 Jan 2012 12:07:25 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 28
Message-ID: <t0ltli0k44e.6il2prfy0pl0$.dlg@40tude.net>
References: <4f1e856f$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<jfmep0$atq$1@inews.gazeta.pl>
<4f1ed5af$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h2-103.ttk.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1327489645 8846 95.158.103.2 (25 Jan 2012 11:07:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jan 2012 11:07:25 +0000 (UTC)
X-User: qrtqrt
X-Antivirus: avast! (VPS 120124-1, 2012-01-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
X-gg: 1581525
X-Face: )4-@ODRP{mR=XU=8b|Yq<&0(Cu:F+"-2+,"J?-[.t+,:U=kVcz;2W{YZkGw*^{aB[/f>_W@
~1e:;i.p,PtWjyp@WS2#XY!xk~]ggDN1tJdzP|F*l)I=Uv@cQvrC"T!R]z6mNT6LG+`{@@-ZH@ji[O
I[}}t(1F]QJo,]&+yJ7RfR6+Wk\TR;/0c"_J?A'2Y|(*RX9^touAL|[.*G\Hd!Fu>p=k/H9]
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-mail: krzysztof_at_warszawski_dot_info
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2428855
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 24 Jan 2012 17:01:04 +0100, Cavallino napisał(a):
> Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:
>
>> Jest taki test w sieci aut z napedem na 4x4 (jak pamietam: subaru, CR-V,
>> Passat 4Motion, Toyota i byc moze jeszcze jakies inne auto) - jest to
>> bardzo prosty test, a mianowicie: klada jedna os na rolki i auto ma
>> wyjechac korzystajac z tej drugiej osi (o ile przednia os wyciagala
>> wszystki auta z rolek, to tylna juz wcale nie).
>> Jedynymi samochodami, ktore _nie zaliczyly_ tego banalnego w sumie testu
>> jest wlasnie Rav4 i CR-V.
>>
>> Dlatego jak auto ma dumny napis AWD lub 4WD to zwroc uwage, czy jest
>> rowniez opcja LOCK.
>> W Outlanderze 4WD masz elektroniczny LOCK na dyf. centralnym (jak sie nie
>> myle), w GrandVitara masz staly naped 4x4 i dod. blokade dyferencjalow ale
>> dod. reduktor w teren.
>>
>> Wiec zakladam, ze auta z opcja LOCK jeszcze dadza sobie rade, ale
>> najlepiej auta z permamentym napedem 4x4 i dod. opcja blokowania
>> dyferencjalow.
>
> Tak przy okazji - wie ktoś może jak pod tym względem wygląda Lancia Delta
> Integrale?
> Bo zima nie chce przyjść i nie mam jak tego przetestować.
> Elektroniki nie ma na pewno, a jak działa ta mechanika?
permanentny 4x4 + LSD
Następne wpisy z tego wątku
- 25.01.12 12:18 RoMan Mandziejewicz
- 25.01.12 12:26 Jakub Witkowski
- 25.01.12 12:27 Sebastian Kaliszewski
- 25.01.12 12:31 Jakub Witkowski
- 25.01.12 12:34 Jakub Witkowski
- 25.01.12 12:59 Jakub Witkowski
- 25.01.12 14:27 Sebastian Kaliszewski
- 25.01.12 14:31 J.F
- 25.01.12 14:36 robot
- 25.01.12 14:50 J.F
- 25.01.12 14:54 J.F
- 25.01.12 15:07 J.F
- 25.01.12 15:10 ...::QRT::...
- 25.01.12 15:16 RoMan Mandziejewicz
- 25.01.12 15:20 ...::QRT::...
Najnowsze wątki z tej grupy
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=