eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4x4 fakty i mityRe: 4x4 fakty i mity
  • Data: 2012-01-24 17:01:04
    Temat: Re: 4x4 fakty i mity
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > Jest taki test w sieci aut z napedem na 4x4 (jak pamietam: subaru, CR-V,
    > Passat 4Motion, Toyota i byc moze jeszcze jakies inne auto) - jest to
    > bardzo prosty test, a mianowicie: klada jedna os na rolki i auto ma
    > wyjechac korzystajac z tej drugiej osi (o ile przednia os wyciagala
    > wszystki auta z rolek, to tylna juz wcale nie).
    > Jedynymi samochodami, ktore _nie zaliczyly_ tego banalnego w sumie testu
    > jest wlasnie Rav4 i CR-V.
    >
    > Dlatego jak auto ma dumny napis AWD lub 4WD to zwroc uwage, czy jest
    > rowniez opcja LOCK.
    > W Outlanderze 4WD masz elektroniczny LOCK na dyf. centralnym (jak sie nie
    > myle), w GrandVitara masz staly naped 4x4 i dod. blokade dyferencjalow ale
    > dod. reduktor w teren.
    >
    > Wiec zakladam, ze auta z opcja LOCK jeszcze dadza sobie rade, ale
    > najlepiej auta z permamentym napedem 4x4 i dod. opcja blokowania
    > dyferencjalow.

    Tak przy okazji - wie ktoś może jak pod tym względem wygląda Lancia Delta
    Integrale?
    Bo zima nie chce przyjść i nie mam jak tego przetestować.
    Elektroniki nie ma na pewno, a jak działa ta mechanika?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: