  • Data: 2012-01-24 15:22:20
    Temat: Re: 4x4 fakty i mity
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello DoQ,

    > W zeszłym roku miałem w służbowym samochodzie nowiutkie Krisalpy i
    > szczerze mówiąc były mocno przeciętne, zachowywały się tak jakby bieżnik
    > momentalnie zapychał się śniegiem.

    Dokładnie tak. One nawet nie sa w stanie się za bardzo zakopać. Po
    prostu zakleją się i zero trakcji. Ale takie właśnie są obecne zimówki
    - bieżnik jak w letniej, tylko guma miększa i lamelki ponacinane.

    > Tak że raczej nie traktowałbym tych
    > opon jako wykładnika.

    Miałem różne opony zimowe i na przejechanie zasp na mojej dróżce
    zawsze najlepsze okazywały się stare Wintery. Żona wyjeżdżała
    kaszlakiem na Frigo równiez bez większych problemów - raz się zakopała
    ale to raczej z powodu braku umiejętności niż opon.

    Tak, że - pomijając węże ogrodowe - na śnieg stare, klockowate
    bieżniki jednak sa najlepsze. Ale na asflacie sa głośne strasznie.

    Jak wykończę Klebery, to ze wstydem chyba kupię te nieszczęsne Frigo -
    na Nokiany mnie nie stać, poza tym trochę głupio potrajać wartość
    samochodu oponami. Wężem nie owinę bo wstyd jeszcze większy niż Frigo.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl