-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.rip
co.com!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.ne
wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.p
l!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Thu, 18 Jul 2013 17:05:11 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: 4K Ultra Hight Definition TV
In-Reply-To: <51e0200a$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1307181657340.1932@quad>
References: <krgut3$pj9$1@dont-email.me> <51dc217b$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<51dc4d5a$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<51dc989a$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1307112325090.3756@quad>
<51e0200a$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1374161096 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1250 83.15.167.123:64756
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:649934
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 12 Jul 2013, Anerys wrote:
[MJPG]
> Ano... pod jednakże warunkiem, że w ogóle w danym przypadku realizuje
> jakąkolwiek kompresję...
:)
Jak się z podobnym argumentem kiedyś rozpędziłem, to kazali mi
(na innej grupie) szybko przeliczyć nieskompresowane 3 kolory
po 8-bit 800x600 30fps :D
> Ale kosztem tego jest duże zajęcie miejsca na nośniku
Owszem.
Ale po co ci np. w kamerze samochodowej (albo w innym
monitoringu, w którym występuje podobny problem "krycznych"
klatek) ładny półgodzinny film, na którym doskonale widać
najdrobniejsze szczegóły pojazdów jadących w tę samą stronę,
lecz na którym nie ma szczegółów i nie da się odczytać
rejestracji pojazdu jadącego naprzeciw, który akurat jakiś
"numer" odstawił?
Taki pojazd nijak nie wpasowuje się w model "sąsiednich
klatek".
Tu leży problem - kodeki są dopracowywane pod kątem dużej
kompresji "typowych" przypadków, do tego dobrze widocznych.
Tyle, że w "typowych" przypadkach pojedynczą klatkę można
wręcz wyciąć, a w monitoringu samochodowym taka klatka
może przesądzić, czy w ogóle jest sens wozić ustrojstwo
ze sobą.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.13 19:30 AlexY
- 18.07.13 19:42 Jarosław Sokołowski
- 18.07.13 23:26 AlexY
Najnowsze wątki z tej grupy
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi