  • 11. Data: 2017-06-07 16:07:33
    Temat: Re: 45km/godz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-06-07 o 14:43, abn140 pisze:

    >Podobnie jak Syrenka miała silnik z motopompy, toto ma prawdopodobnie
    >tani silnik z agregatu prądotwórczego.

    Ale jesli ma sie zalapac na motorower, to musi miec 49 cm3 ... i tu
    byc moze diesel wysiada.

    J.

  • 12. Data: 2017-06-07 17:20:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-07 o 16:07, J.F. pisze:

    > Ale jesli ma sie zalapac na motorower, to musi miec 49 cm3 ... i tu byc
    > moze diesel wysiada.

    Nie ma się załapać. Do aut są oddzielne przepisy.
    Prędkość do 45km/h, waga do 350kg. Pojemność nie ma znaczenia.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2017-06-07 20:51:30
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    U mnie w malym Zgorzelcu jezdzi z 5 takich, a moze i wiecej. I jezdza
    nimi goscie w sile wieku i dziadki - mlodych na te pojazdy nie stac.
    Podejrzewam, ze kupuja je ludzie z zabranym prawkiem lub tacy, ktorym
    stan zdrowia nie pozwala na posiadania PJ.
    Piotr

  • 14. Data: 2017-07-15 19:25:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, June 7, 2017, 4:07:33 PM, you wrote:

    > Ale jesli ma sie zalapac na motorower, to musi miec 49 cm3 ... i tu
    > byc moze diesel wysiada.

    A elektryczny też musi mieć 49 cm?? Nie musi.
    Ma mieć konstrukcyjnie ograniczoną prędkość do 45 km/h:

    ,,1) lekkie pojazdy czterokołowe, których masa bez obciążenia nie
    przekracza 350 kg (kategoria L6e), nie wliczając w to masy
    akumulatorów w przypadku pojazdów elektrycznych, i których maksymalna
    prędkość konstrukcyjna nie przekracza 45 km/h oraz których:

    a) pojemność skokowa nie przekracza 50 cm3, w przypadku silnika z zapłonem iskrowym,
    lub

    b ) maksymalna moc nie przekracza 4 kW, w przypadku innych silników ze spalaniem
    wewnętrznym, lub

    c) maksymalna moc jest nie większa niż 4 kW, w przypadku silnika
    elektrycznego."

    --
    Best regards,
    RoMan