  • Data: 2005-07-15 22:29:50
    Temat: Re: 42.pl/pl/
    Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Myszka pisze:

    > [...]
    > Czyli, w szczególności nadaje się i do spraw prostych :-)

    Nie nadaje się, bo wtedy nie ma żadnych zalet, a ~podwaja wielkość danych.

    > Pomysł to mi się wziął z tego powodu, że pewno jest na kopy narzędzi,
    > które przepisują z XMLa do bazy danych, a napisanie parsera, który
    > będzie jakieś takie wymyślne formaty parsował w środowisku (ludzkim i
    > programistycznym) Windows[1] może być trudne. Stąd XML.

    Napisanie parsera do par1:par2:par3 jest trudne? Przecież to nastepna lekcja
    po 'hello world'! To już trudniej znaleźć i zastosować gotowy parser XML.

    > Eeee... Biblioteki do parsowania XMLa to są chyba do wszystkiego.
    > Nawet ktoś gawk przerobił...

    Ale po cholere stosować bibliotekę, skoro wybierając inny format zapisu
    można go przeprasować kilkoma linijkami kodu w czystym Tcl-u (i dowolnym
    innym języku tego typu)?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8