  • 1. Data: 2009-09-15 20:14:30
    Temat: 40d problem z wbudowana lampa
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Może ktos wie jak naprawic buga w 40D, otoż nie otwiera się flash
    wbudowany w body. Po wejsciu do menu i ustawień lampy wbudowanej, pisze,
    że podłazona jest lampa zewnetrzna :-( Bpody działało, odłożyłem na
    półke na kilanaście tygodni i jak zapragnąłem wystawić na allegro to się
    wzieło i zbuntowało. Nie zna nikt z Was lekarstwa?

    pozdr
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.kmciesielski.pl

  • 2. Data: 2009-09-15 20:36:41
    Temat: Re: 40d problem z wbudowana lampa
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    już wiem, wiem napisze dla potomnych:
    na sankach, po obu stronach są blaszki, pod prawą jest malutki guziczek.
    Jak się często zakłada lampe zewnetrzną, to się blaszka przygina i
    blokuje mikrowłacznik. Należy więc blaszka podgiąć do góry i rozruszać,
    włącznik. Działa

    BTW nie chce ktoś 40D, z przebiegiem ok 16 tys klapnięć, z oryginalnym
    baterry gripem i 2 aku firmy Hama? Bez szkła. Oczywiście, pasek,
    dekielki, instrukcja, soft, kabelki, płyty CD są.

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.kmciesielski.pl

  • 3. Data: 2009-09-15 21:47:51
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "K.M.C." napisał
> [...]
    > mikrowłacznik. Należy więc blaszka podgiąć do góry i rozruszać, włącznik.

    No, niedawno było o tym przy okazji 20D ; )

    > BTW nie chce ktoś 40D, z przebiegiem ok 16 tys klapnięć, z oryginalnym
    > baterry gripem i 2 aku firmy Hama? Bez szkła. Oczywiście, pasek, dekielki,
    > instrukcja, soft, kabelki, płyty CD są.

    Jak za friko to bardzo chętnie ; )

    adam

  • 4. Data: 2009-09-16 08:13:50
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    > BTW nie chce ktoś 40D, z przebiegiem ok 16 tys klapnięć, z oryginalnym
    > baterry gripem i 2 aku firmy Hama? Bez szkła. Oczywiście, pasek, dekielki,
    > instrukcja, soft, kabelki, płyty CD są.

    Jaka cena bez gripa?

    Pozdr,
    ABS

  • 5. Data: 2009-09-16 10:26:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    abs pisze:

    > Jaka cena bez gripa?

    To w takim razie: jaka cena za samego gripa ;)

  • 6. Data: 2009-09-16 10:37:01
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > To w takim razie: jaka cena za samego gripa ;)

    :-) grip 350, body 1800 tak sobei mysle, ze ok?

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.kmciesielski.pl

  • 7. Data: 2009-09-16 12:29:06
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    > :-) grip 350, body 1800 tak sobei mysle, ze ok?

    No, ja tez myle, ze ok, biore. Stoi?
    :)

    ABS

  • 8. Data: 2009-09-16 19:58:07
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości

    > :-) grip 350, body 1800 tak sobei mysle, ze ok?

    eh, czemu nie sprzedawałeś jak ja sie czaiłem na to body ;)

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 9. Data: 2009-09-17 08:20:11
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości
    > :-) grip 350, body 1800 tak sobei mysle, ze ok?

    Sprawdzasz emaile? Pisałem wczoraj i nic...

    Pozdrowienia,
    ABS

  • 10. Data: 2009-09-17 21:50:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    K.M.C. pisze:

    > :-) grip 350, body 1800 tak sobei mysle, ze ok?

    W miarę ;)

    Spróbuję porozumieć się jutro przez gadulca... Jak dożyję ;) (durne
    przeziębienia ;) )