-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!212.27.60.7.MISMATCH
!feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 01 May 2014 19:44:06 +0200
From: hisjusz <h...@w...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
References: <9...@g...com>
<ljrgnc$u7i$1@node2.news.atman.pl> <op.xe5a63ogn0u1o8@moj>
<5361fd00$0$2379$65785112@news.neostrada.pl> <op.xe6coneon0u1o8@moj>
In-Reply-To: <op.xe6coneon0u1o8@moj>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 140430-2, 2014-04-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 14
Message-ID: <536287e8$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.175.67
X-Trace: 1398966249 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2154 83.10.175.67:51764
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531790
[ ukryj nagłówki ]
>> Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
>> Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
>> egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
> Ale w zwykłym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda,
> czym się różni od zwykłego? niczym stopień skomplikowania podobny, nie
> wiem jak jest przeniesienie napędu zrobione w hybrydach może tu odpaść
> sprzęgło i skrzynia biegów, i tyle.
Za mądrze myślisz:) Moim zdaniem to chodzi o to że serwis jest prosty i
"każdego kto używał tradycyjnego napędu" na to stać i nie trzeba do
serwisu ludzi z NASA.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.05.14 19:45 hisjusz
- 01.05.14 19:55 J.F.
- 01.05.14 20:35 janusz_k
- 01.05.14 20:40 janusz_k
- 01.05.14 21:02 masti
- 02.05.14 11:25 hisjusz
- 02.05.14 14:05 masti
- 04.05.14 22:13 Robert Rędziak
- 04.05.14 22:25 masti
- 04.05.14 22:59 Robert Rędziak
- 04.05.14 23:26 RoMan Mandziejewicz
- 04.05.14 23:44 Robert Rędziak
- 04.05.14 23:56 RoMan Mandziejewicz
- 05.05.14 00:07 Robert Rędziak
- 05.05.14 08:57 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka
- 2024-10-07 Nowy akt zasadniczy
- 2024-10-07 KIA nas dyma
- 2024-10-07 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-10-07 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=
- 2024-10-06 miles per gallon
- 2024-10-06 Strefa czystego powietrza