eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!212.27.60.7.MISMATCH
    !feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 01 May 2014 19:44:06 +0200
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    References: <9...@g...com>
    <ljrgnc$u7i$1@node2.news.atman.pl> <op.xe5a63ogn0u1o8@moj>
    <5361fd00$0$2379$65785112@news.neostrada.pl> <op.xe6coneon0u1o8@moj>
    In-Reply-To: <op.xe6coneon0u1o8@moj>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 140430-2, 2014-04-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 14
    Message-ID: <536287e8$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.175.67
    X-Trace: 1398966249 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2154 83.10.175.67:51764
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531790
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
    >> Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
    >> egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
    > Ale w zwykłym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda,
    > czym się różni od zwykłego? niczym stopień skomplikowania podobny, nie
    > wiem jak jest przeniesienie napędu zrobione w hybrydach może tu odpaść
    > sprzęgło i skrzynia biegów, i tyle.

    Za mądrze myślisz:) Moim zdaniem to chodzi o to że serwis jest prosty i
    "każdego kto używał tradycyjnego napędu" na to stać i nie trzeba do
    serwisu ludzi z NASA.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: