  • Data: 2010-06-29 15:59:29
    Temat: Re: 4 szczękowce konkretnie
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Jun 2010 13:32:37 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    [...]
    > zależy od wady, w moim przypadku nieco przeszkadza przy czytaniu inna
    > "ogniskowa" wzroku ,ale ja mam wiecej dioptrii niz wiekszosc tutaj
    > pojemnosci :-)

    No, ja też mam astygmatyzm i całkiem sporo dioptrii, ale faktycznie na
    motocykl to szkła kontaktowe są optymalne. Inna sprawa, że jak się
    zapierdala to trzeba mieć szybkę zamkniętą bo inaczej wieje, oko łzawi i
    kontakt może wypłynąć ;->

    > Natomiast nowe szkla "dzienne" 30-dniowe nie wysychaja nawet w
    > klimatyzowanych pomieszczeniach i po nastu godzinach noszenia,
    > nawet przespac sie mozna w nich od czasu do czasu.

    A to akurat mocno zależne od osobnika, ja mam lekki zespół suchego oka
    i tak średnio mi te soczewki podchodzą. Ale jak mam gdzieś dalej pojechać
    to zakładam :-)

    [...]
    > Kazdy tak ma na poczatku, pare dni cwiczen i bedzie ok.

    Ta, a później to pod namiotem się zakłada korzystając z kieszonkowego
    lusterka i jest dobrze (a zdejmuje po pijaku, bez światła i bez
    żadnego lusterka i tylko trzeba pamiętać żeby trafić kontaktem do
    pojemniczka bo inaczej się go już nie znajdzie :->)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik