  • Data: 2010-07-03 21:40:14
    Temat: Re: 4 szczękowce konkretnie
    Od: Viking <v...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-03 22:38, Buszi pisze:
    > Całkiem ciekawy wątek się zrobił. Dzięki wszystkim za wypowiedzi.
    > Koniec końców kupiłem Grex RF2 i jestem całkiem zadowolony, ale jako,
    > że nie mam porównanie do innych kasków nie będę się wymądrzał ;-) W
    > każdym bądź razie kask daje radę i co ważne całkiem wygodnie używa
    > się go zakładając i jeżdżąc w okularach. Pewno kiedyś spróbuję
    > przymierzyć się do soczewek, ale parcia nie mam ...
    >
    > pzdr, Buszi

    ;)
    no tak jak to na liście..

    Więc tak, okulary nosze od 15 roku życia. jeździć zacząłem mając trochę
    mniej, ale wtedy kaski chmm..orzechy i inne wynalazki.
    Od kiedy jakieś 9 czy 10 lat temu nabyłem szczękowca Caberga mam w dupie
    ze jest głośniej niż w integralu,po prostu jest mi wygodniej i już.

    2 tygodnie temu nabyłem własnie RF2, tak jakos mi przypadł do gustu bo
    tak:) i juz. Owszem nie kosztował tyle co te z górnej półki ale to
    akurat dla mnie zaleta;)
    Niestety nie mam porównania ze szczękowcami z górnej póły, ale w
    porównaniu ze starym Cabergiem J1:
    -hałas zębatek rozrządu znikł.
    -hałas tłumików wycichł,
    -Szum wiatru, troszkę ciszej ale dalej wieje (nie wiem jak te
    droższe,ale to domena szczękowców)

    ogólnie bardzo wygodny (jak dla mnie ale ja odporny niewygody;))
    wentylacja super, przy dzisiejszych -wczorajszych upałach łeb nie
    spocony no jezdem zadowolniony:)

    Smieszynka na koniec- kupiłem szczękowca mimo,ze od jakiegoś czasu
    używam soczewek:))

    A teraz a propos soczewek;
    naprawdę lepiej mi się jeździło w okularach! szczególnie wieczorem,jak
    dalsza trasa to zakładam okulary.

    pierwsze 2 tygodnie soczewki zakładałem i zdejmowałem 45min:)) teraz
    góra 1 minutę:)
    przetestowałem prawie wszystkie miękkie..i tak:

    2 tygodniowe.na dzień Johnson acuve-oasis -jeśli zdejmować codziennie to
    i 4 tyg.. najlepsze do kompa i jazdy. /u Żurańskich nie zdejmowałem
    przez cały weekend /

    1 miesięczne.Night &Day - Pure Vision wyciągam raz na tydzień żeby oko
    odpoczęło co jakis czas tylko nawilżyć kroplą. dają radę przy kompie i
    jeździe. jest ok.

    totalna dla mnie porażka -ciba vision Air optix 1 miesięczne noc i
    dzień.Nie wiem o co chodzi ponoć najlepiej uwodnione i utlenione masakra
    dla mnie przy kompie nie da sie wyrobić w czasie jazdy samochodem ledwo,
    na motocykl - pewna śmierć;/

    Dla tych ,którzy nie mogą się przełamać.
    trzeba ten tydzień -dwa się przemęczyć ja miałem straszne opory ale chęć
    założenia po 30 latach normalnych okularów p.słonecznych zwyciężyła;))

    a wracając,. Grex to w sumie Nolan, akcesoria kompatybilne jedna grupa
    produktowa. Co ciekawe w tym słynnym teście zobaczyłem go na liście przy
    4 gwiazdkach.o!;)

    Dostałeś antyfog w komplecie?brałeś w sklepie czy gdzie?

    Pozdro

    Tomek
    Biały VFRanek