  • 31. Data: 2012-01-26 00:37:40
    Temat: Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-25 22:28, Tomasz Pyra pisze:

    > A czy w tych Alfach do mierzenia prędkości nie są używane przypadkiem te
    > świetne radary Iskra?

    A iskry mogą mierzyć nadlatujące pojazdy gdy i radiowóz jest w
    ruchu ????

    Ja obstawiałem, że to jest pomiar laserowy odległości x 2 na
    przykład, i mamy prędkość ... potem minus prędkość radiowozu z
    licznika i jest "wynik" ...

  • 32. Data: 2012-01-26 00:43:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/26/2012 12:37 AM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> [...]
    >
    > Ja obstawiałem, że to jest pomiar laserowy odległości x 2 na przykład, i
    > mamy prędkość ... potem minus prędkość radiowozu z licznika i jest

    Oczywiście :-) Widziałem raz taką sytuację gdzieś koło Jadowa. Zbliżam
    się do radiowozu bo jadę w tym samym kierunku, nagle śmignął naprzeciwko
    gostek na gixxerze dosyć szybko no to dym z kół, zawrotka na i pojechali...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2012-01-26 00:55:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 26 Jan 2012 00:37:40 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > A iskry mogą mierzyć nadlatujące pojazdy gdy i radiowóz jest w
    > ruchu ????

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,w-7-sekund
    -do-100-km-h-nowe-alfy-z-quot-iskra-quot-,67634.html

    "bezprzewodowy radar "Iskra", pozwalający na pomiar prędkości samochodów
    nadjeżdżających z naprzeciwka."

    Ciekawe jest to:
    "Dla "Iskry" nie ma znaczenia, czy w polu jej działania jest jeden czy
    więcej samochodów"
    Ja bym dodał że dla Iskry nie ma większego znaczenia nawet to z jaką
    prędkością te samochody jadą ;)

  • 34. Data: 2012-01-26 00:55:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-26 00:43, AZ pisze:

> [...]
    > Zbliżam się do radiowozu bo jadę w tym samym kierunku, nagle
    > śmignął naprzeciwko gostek na gixxerze dosyć szybko no to dym z

    A skąd wiadomo, że w alfach są iskry ?

  • 35. Data: 2012-01-26 00:57:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-26 00:55, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > więcej samochodów"
    > Ja bym dodał że dla Iskry nie ma większego znaczenia nawet to z jaką

    No to pozostaje mi po tym wszystkim wycofać się ze stwierdzenia,
    że alfy zaniżają, a zacząć cieszyć, że mój pomiar był akurat
    zaniżony o około 10 km/h ;)

  • 36. Data: 2012-01-26 01:04:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/26/2012 12:55 AM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > A skąd wiadomo, że w alfach są iskry ?

    No bo wiadomo? To nie jakaś tajemnica jest.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2012-01-26 01:05:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-26 01:04, AZ pisze:

    > No bo wiadomo? To nie jakaś tajemnica jest.

    A jaki kolor ma uszczelka filtra oleju w alfie ? Filtra idącego
    na 1 montaż.

    Nie wiedziałem ,to zapytałem. Ty jak pizda odpowiedziałeś, że to
    wiedza powszechna. Ja tobie przynajmniej wskazałem to, czego nie
    mogłeś znaleźć. Pizdeczko ;)

  • 38. Data: 2012-01-26 01:11:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Rafał \"SP\" Gil

> [...]
    >
    > Nie wiedziałem ,to zapytałem. Ty jak pizda odpowiedziałeś, że to wiedza
    > powszechna. Ja tobie przynajmniej wskazałem to, czego nie mogłeś

    Już było pite?

  • 39. Data: 2012-01-26 01:20:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/26/2012 01:05 AM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > A jaki kolor ma uszczelka filtra oleju w alfie ? Filtra idącego na 1
    > montaż.

    Tęczowy, taki jak lubisz.

    > Nie wiedziałem ,to zapytałem. Ty jak pizda odpowiedziałeś, że to wiedza
    > powszechna. Ja tobie przynajmniej wskazałem to, czego nie mogłeś
    > znaleźć. Pizdeczko ;)

    Coś wspominałeś o nauce obsługi Internetu w podstawówce chłopku buraczany?

    https://www.google.com/search?q=policja+alfa+fotorad
    ar+iskra

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-01-26 01:21:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/26/2012 01:11 AM, to wrote:

    > Już było pite?

    No jak widać. Chyba wolę Krisa, mniej wulgarny po alko się robi.

    --
    Artur
    ZZR 1200