  • 21. Data: 2012-01-25 23:32:34
    Temat: Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Jan 2012 23:08:54 +0100, AZ wrote:

    > No a czemu nie? Szukam, jak znajdę to wrzucę.

    Znalazłem:
    http://emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/

    Są skany raportu z eksperymentu i też mają pomiar z ze złym wynikiem.

  • 22. Data: 2012-01-25 23:35:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On 25 Jan 2012 22:04:09 GMT, to wrote:

    > begin AZ

    > I co, wykazano, że radar jest do dupy, ale nadal się go używa?

    No niestety, dowiedziono tylko że ten egzemplarz mógł w danych warunkach
    źle zmierzyć prędkość.
    Ale ponieważ wszystkie papiery nadal ma w porządku, to można go używać
    dalej...

    > Swoją drogą, jak takie coś mogło dostać homologację?

    Też mnie to ciekawi.
    Może w laboratorium działa dobrze, może do badań wysłano specjalny
    egzemplarz, a może po prostu dali w łapę?

    Co do policji to tego bym nie podejrzewał, ale sądzę że np. straże gminne
    mogą być bardzo zainteresowane sprzętem pomiarowym który ma wszystkie
    papiery, ale zawyża pomiary.

  • 23. Data: 2012-01-25 23:38:29
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Masz opcję podrzucić linkiem do fejsa/nk jak podam Ci nr służbowy ? Bo
    > tylko to czytelnie z "danych identyfikujących nosicielkę cycków" podała
    > ... A mnie się buahaha ... kazała "czytelnie podpisać" ... podpisałem
    > się jak zawsze ... i po prośbie o ponowienie podpisu ale czytelnie
    > powiedziałem, że czytelniej nie umiem ;)

    Numer służbowy dawaj.
    Pierwszy co znajdzie ją i puści tu linka do NK/FB dostanie nagrodę?

  • 24. Data: 2012-01-25 23:46:08
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    > pomiary są umyślnie zaniżone.
    >
    > Ale ja nie o tym ;). Chwilę później leciałem z białegostoku do warszawy
    > ... zapiąłem się za radiowozem drogówki (kijanka) ... lecieliśmy dobrych 7
    > minut razem, w sensie ja na ich ogonie, na GPS non stop 140 km/h ...
    > dozwolone 90, miejscami ograniczenia do 70 km/h ...
    >
    > Czuję się po tym jakiś taki ... wkurwiony ... co wolno wojewodzie ... Ehhh
    > Przynajmniej policjantka z videowozu fajna dupa była ale przez te ich
    > mundurki nie idzie za dobrze okazałości cycków ocenić. Więc mordzie daję
    > 5/5 a figura 3/5 z powodu niepewności :)

    a tylek? przeciez i tak sie zalicza od tylca ! :)
    chyba ze do tego etapu nigdy nie dochodzisz i strzal w pape:)

  • 25. Data: 2012-01-25 23:47:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-25 23:38, megrims pisze:

    > Numer służbowy dawaj.
    > Pierwszy co znajdzie ją i puści tu linka do NK/FB dostanie nagrodę?

    923661 .... 100 % pewności nie ma, bo troszku nieczytelnie ;)
    Ostatnia cyfra to nie wiem czy 1 czy 7 ...

    Dla podpowiedz, zgodnie z treścią mandatu: 21.01.2012 Turna Mała
    - Siemiatycze ... czyli DK19

    Podaję, bo pewnie dla "miejscowych" ograniczyć to może WRD,
    które tam szaleje ;)

    Mandat płatny na wydział finansów PUW w Białymstoku

    O ... poczekaj ... na pieczątce 02 (?) KPP w Siemiatyczach ...
    więc wiemy, że dziewczę pracuje w Siemiatyczach ... Imienia i
    nazwiska nie zapamiętałem, bo miałem za dużego kaca ;)

  • 26. Data: 2012-01-25 23:47:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 11:28 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Wystarczyło obejrzeć to co się wkleja:
    > http://emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/ a nie tylko napierdalać ctrl c ctrl v

    Ty się już nie mondruj! Jakos mi umknęło bo cały czas szukałem czegoś
    starszego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-01-25 23:52:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > wiemy, że dziewczę pracuje w Siemiatyczach ... Imienia i nazwiska nie
    > zapamiętałem, bo miałem za dużego kaca ;)

    Dlatego trzymałeś się radiowozów, bo najciemniej pod latarnią!

    --
    Paweł

  • 28. Data: 2012-01-25 23:57:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 11:28 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Wystarczyło obejrzeć to co się wkleja:
    > http://emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/ a nie tylko napierdalać ctrl c ctrl v

    Najlepsza jest ostatnia próba:

    Sampchód stoi załączona klimatyzacja, wyłączone ogrzewanie... 43 km/h.

    Ot taka dziecięcia zabawka. Mogli by to przeznaczyć jako zabawki do
    przedszkoli, dzieci miały by się jak bawić w policjantów i łapać kolegów
    na rowerach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-01-26 00:04:08
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-25 23:47, AZ pisze:

    > Ty się już nie mondruj! Jakos mi umknęło bo cały czas szukałem
    > czegoś starszego.

    Baby se starszej poszukaj, pedofilu jeden ;P

  • 30. Data: 2012-01-26 00:13:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > 923661
    lub 923667

    No to wizyta w najbliższej jednostce policji i powinni nazwisko, imię
    i adres jednostki podać. A potem google. :)

    Kto 1. znajdzie - nagroda?