  • Data: 2014-03-14 08:36:40
    Temat: Re: 3obieg o wczorajszym wyroku trybunału konstytucyjnego...
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-13 19:14, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    eniadze-za-mandaty-z-fotoradarow-musza-zostac-zwroco
    ne

    > Musisz, bo ten bełkot na stronie nie dość że jest kompletnie
    > niezrozumiały, to jeszcze chyba wewnętrznie sprzeczny.
    > Jeśli Trybunał stwierdza, że można karać za niewskazanie, to na jakiej
    > podstawie twierdzicie, że nie można?

    Aby była kara, musi być wina, czyli złamanie prawa..
    Niewskazanie na żądanie uprawnionego organu (o tym mówi TK, SM ani ITD
    nie jest uprawniona) to złamanie prawa.
    Jednak niepamiętanie, kto kilka miesięcy temu prowadził nie jest
    przestępstwem, bo ustawodawca nie wprowadził obowiązku rejestracji kto i
    kiedy używa samochodu.
    A jak nie jest przestępstwem, to i nie może być karane.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P