  • Data: 2010-03-03 13:22:50
    Temat: Re: 3manie w serwisie fonu na abo a raty
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    yendy <y...@g...com> Odpowiedz na
    news:3191ce5a-3abf-4fae-aada-012483d08ac7@t41g2000yq
    t.googlegroups.com:

    > Ale 2 fakty:
    >
    > 1. Aparat jest z simolkiem.
    > 2. Cena abonamentu jest wyższa (np. cena za minutę) niż abonament
    > kupiony BEZ aparatu.
    >
    > świadczą o tym, że JEDNAK aparat i dzwonienie SĄ razem jako 1 produkt!

    Poprosze punkty umowy które to pokazują.
    1.Simlock jest na ta jedną jedyna karte jaką dostałes czy na całą sieć?
    2.Bo sprzedawca udzielił ci ulgi na zakup tego aparatu. A że nie ma nic
    darmo, to musisz zapłacić za tę ulgę.
    Nadal nie widze żadnego punktu umowy który by pokazywał że usługa
    telekomunikacyjna jest związana z tym aparatem na który ulge udzielił ci
    sprzedawca.

    A jakbys kupił jakiegoś prepeida w zestawie z aparatem, i tel by się zepsuł,
    to tez byś domagał się zamrożenia konta na czas naprawy aparatu?

    A... o ile sobie przypominam to w umowie jest wymóg (na który się zgodziłeś
    podpisując umowe) trzymania numeru aktywnego przez cały czas trwania umowy.
    Czyli nawet gdy popsuje się aparat ty masz obowiązek zdobycia innego telefonu
    by móc trzymać numer aktywny. Nie mam teraz żadnej umowy przy sobie i nie
    chce mi się tego sprawdzac, ale coś mi się tak wydaje że taki punkt był...
    Prosze mnie poprawić o ile się myle.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski