    From: Jan Stożek <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 386DX-40 plus nostalgia...
    Date: Mon, 17 Feb 2014 20:56:17 +0100

    Po głębokim namyśle Tomasz Holdowanski napisał w poniedziałek, 17
    lutego 2014 10:55:

    > A jak już jesteśmy w temacie muzealnym, zróbmy z tego wątek
    > nostalgiczny: pierwszy komp (niekoniecznie PC), wymarzone
    > konfiguracje retro, stary sprzęt lub soft zalegający po szufladach,
    > mile wspominany albo wyszarpany ze śmietnika w celu ocalenia od
    > zapomnienia, historie z nim związane, gry, w które się grało... co
    > komu przyjdzie do głowy.
    >
    > Start :)

    ZX Spectrum. Zilog Z80, 48 kB RAM, 16 kB ROM... dorobiłem wtedy
    do niego samodzielnie zrobiony monitor z podzespołów od telewizora
    "Vela" i obudowę z porządną klawiaturą mechaniczną, jak mi gumki
    padły. A z kserokopii "ZX Spectrum ROM Dissassembly" (kompletne,
    opisane komentarzem źródła ROM-u) uczyłem się asemblera.

    Piękne czasy.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.