    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 333 godziny miesiecznie.
    Date: Thu, 26 Nov 2009 23:51:02 +0100

    ąćęłńóśżź pisze:
    > Szukam jakiegoś info o dyskach Caviar konkretnie WD5000AAKB czy WD podaje dla nich
    dopuszczalny miesięczny POT (Power on Time).
    > Dostawca wstawił taki dysk do sprzętu pracującego 7/24 i dysk na moje ucho rzęzi po
    roku, szukam punktu zaczepienia dla wymiany
    > gwarancyjnej.
    > Serwisantowi "nic nie rzęzi" jak wiadomo.....
    producenci chwalą sie pewnymi parametrami, nawet niektóre gwarantują.
    Sądze jednak że w umowie i gwarancji nic nie napisali o rzężeniu, co
    mocno utrudnia roszczenia wobec producenta/sprzedawcy.
    Zrób jakieś konkretne testy, i albo coś wyjdzie albo nie. Z drugiej
    strony, są dyski nieco droższe, ale przewidziane do pracy non stop, na
    serwery, rejestratory video... Tak naprawde niewiem czym sie różnią od
    tańszych, ale skoro są, to do konkretnych zastosowań trzeba by je
    zastosować.

    ToMasz