  • 11. Data: 2015-06-16 11:57:48
    Temat: Re: 300
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a6f58d92-7629-48b7-9d90-728f18c6be4e@go
    oglegroups.com...
    >--Bo zapewniam cie, ze w Niemczech znacznie mniej ludzie zajezdzaja
    >pas na autostradzie. Tam wszyscy sa przyzwyczajeni, ze ktos moze
    >szybko jechac.
    >musisz to koniecznie powiedziec temu kolesiowi w Audi ktoremu na A1
    >(3 pasy)przy ponad grubo 200 km/h na lewy wskoczyl Lorek
    >wyprzedzajacy scigajace sie TIR-y :-)
    > ostatnio pelno kierowcow z RO/BG i ci tez skrupolow nie maja,
    > niejeden szybki Hans sie o tym przekonal ...

    Ze sie zdarza to ja wiem, ale rzadziej niz u nas ..

    >--No i jest jest jeszcze przypadek "Turbo Rolfa", ktory IMO nie
    >najlepiej swiadczy o niemieckich sadach.
    >wyrzucili go z pracy, zostal uznany winnym (roszczenia finansowe) i
    >dostal rok w zawiasach:
    >http://www.spiegel.de/panorama/haftstrafe-fuer-auto
    bahnraser-daimlerchrysler-will-turbo-rolf-feuern-a-2
    86903.html
    >kiedys widzialem podobna akcje na A20 tylko w wykonaniu faceta,
    >wyskoczyl na lewy przy 120 km/h a tam cos szybkiego nadlatywalo ... w
    >panice szarpnal kierownica, wpadl na trawiaste pobocze, scial
    >plastikowy slupek ale jakos sie wykaraskal ... ten co lecal na lewym,
    >zwolnil zobaczyl czy wszystko gra i znowu rura ...

    Nie chodzilo mi o kare, tylko o dowody - tego zdarzenia nikt nie
    widzial, jechal ktos, zobaczyl auto rozbite w rowie i zeznal ze
    wczesniej wyprzedzil go bardzo szybko jadacy srebrny mercedes.

    Czas przejazdu Rolfa mniej wiecej pasuje do godzin zdarzenia, ale
    reszta jest nieznana.
    To ze wystraszyl kierowniczke tak ze wypadla z drogi to tylko domysly,
    moze poparte analiza sladow, ale nadal nie bardzo wiadomo kto -
    mercedesow w Niemczech nie brakuje.

    Troche go obciazyli znajomi opisujacy styl jego jazdy, pasujacy do
    hipotezy.

    J.

  • 12. Data: 2015-06-16 12:31:26
    Od: p...@g...com

    --Ze sie zdarza to ja wiem, ale rzadziej niz u nas ...

    nie jezdze powyzej 200km/h wiec nie moge sie wypowiadac ale znajomy co lata w tym
    przedziale mowi ze "ostatnio sie straszny chlew zrobil" cokolwiek ma to oznaczac :-)

    --Troche go obciazyli znajomi opisujacy styl jego jazdy, pasujacy do hipotezy.

    z wyrokiem sadu sprzed lat trudno dyskutowac ...

    Dass der Angeklagte der Fahrer war, schloss das Gericht aus den Aussagen von vier
    Zeugen. Sie hatten einen hoch motorisierten dunklen Mercedes mit Böblinger
    Kennzeichen, Doppelauspuffanlage, Fließheck und je zwei Scheinwerfern auf jeder Seite
    beschrieben. Diese Angaben hätten nur auf das Fahrzeug gepasst, das der Angeklagte an
    diesem Tag fuhr.
    Durch eine fingierte Weg-Zeit-Berechnung habe er versucht, den Eindruck zu erwecken,
    dass er erst zehn Minuten nach dem Unfall den Autobahnabschnitt passiert habe.

    P.

  • 13. Data: 2015-06-16 15:59:32
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 01:23, LordBluzg(R) pisze:
    > W Niemczech całkiem spokojnie motocyklista jechał 300 km/h goniąc Audi RS6.
    Normalna sytuacja.

    > No nie łapię, że w jednym kraju coś jest normalne a w innym popierdolone. Nawet nie
    wskazuję, który kraj jest popierdolony, chyba Niemcy?
    Patrząc się na otoczenie - chyba tak, masz 100% racji - popierdolone
    są... Niemcy:
    Ograniczenia szybkości na autostradach:
    Dania - 110 - 130
    Holandia - 80 - 130
    Belgia - 120
    Luxemburg - 130
    Francja - 130 (110 podczas deszczu)
    Szwajcaria - 120
    Austria - 130
    Czechy - 130 - 80 (autostrady w obszarze zabudowanym)
    Polska - 140.

  • 14. Data: 2015-06-16 16:56:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Widze, ze wykazujesz sie pogarda dla Polakow rodem z PO. Tyle, ze oni
    > tak gadaja jak nie wiedza, ze sa podsluchiwani, a Ty piszesz wprost.
    > Well, chwala Ci za szczerosc, ale obys nigdy nie byl czescia
    > jakiejkolwiek wladzy.
    zle mnie oceniasz. podam przykład.
    są państwa gdzie każdy moze co chce. ale sam bierze za to co robi
    odpowiedzialność.
    są państwa gdzie obywatel moze mało, bo jest traktowany jak dziecko, jak
    nieodpowiedzialne dziecko, ale państwo się nim opiekuje.

    my polacy, mentalnie jesteśmy jak te nieodpowiedzialne dzieci, ale
    jednocześnie chcemy nieograniczonej wolności. jak życie pokazuje nie
    dorośliśmy do tego. Budujemy domy na terenach zalewowych, bierzemy
    kredyty we frankach, rozbijamy sie samochodami/motorami, a jak staje nam
    się krzywda to żądamy pomocy. odszkodowań, pieniędzy, darmowej służby
    zdrowia....

    ToMasz

  • 15. Data: 2015-06-16 18:21:19
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 15:59, ZIWK pisze:

> [...]
    > Szwajcaria - 120
    > Austria - 130
    > Czechy - 130 - 80 (autostrady w obszarze zabudowanym)

    Były takie czasy w Polsce, niektórzy je jeszcze pamiętają, kiedy na
    zwykłej drodze przez pola nie było ograniczeń i każdy mógł decydować sam
    z jaką szybkością jedzie bezpiecznie.
    Czyżby nasi dziadowie (a nawet niektórzy z nas ) byli idiotami?
    Raczej coraz większy zamordyzm i kontrola nad nie szanującym się
    elektoratem.

  • 16. Data: 2015-06-16 18:45:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    a.pl...

    >Nie chodzilo mi o kare, tylko o dowody - tego zdarzenia nikt nie widzial

    Widział

  • 17. Data: 2015-06-16 21:58:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 16 Jun 2015 18:21:19 +0200, t-1 <t...@t...pl> wrote:

    >Były takie czasy w Polsce, niektórzy je jeszcze pamiętają, kiedy na
    >zwykłej drodze przez pola nie było ograniczeń i każdy mógł decydować sam
    >z jaką szybkością jedzie bezpiecznie.

    Jakie prędkości maksymalne rozwijały wtedy auta, które można było
    spotkać na polskich drogach?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 18. Data: 2015-06-16 23:51:40
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 01:23, LordBluzg(R) pisze:

    > No nie łapię, że w jednym kraju coś jest normalne a w innym popierdolone. Nawet nie
    wskazuję, który kraj jest popierdolony, chyba Niemcy?

    No. I urzędowym językiem jest tam niemiecki. Normalnie popierdolone.

    JK

  • 19. Data: 2015-06-17 00:23:18
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:557fdb92$0$2202$65785112@news.neostrada.pl
    [...]
    > Poogladaj sobie poscigi z USA, jak to uciekaja z szalona predkoscia
    > 100 mil na godzine (160)

    Furgonetką? Przecież one więcej nie mogą :>
    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 20. Data: 2015-06-17 00:31:34
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "ToMasz" wydumał(a) w wiadomości ID news:mlogiu$ld8$1@dont-email.me
    > PRzepaszam że moje słowa Ciebie ubodną, ale właśnie udowodniłeś że
    > musisz podlegać mocnym ograniczeniom.

    Bynajmniej. Przekraczam granicę z Polską i wtapiam się w tłum, jadąc bezpiecznie
    230km/h :)

    > Holendrzy od daaaawna sprzedawali
    > sobie i używali narkotyków. Holendrzy. Taki sobie sympatyczny narodek.
    > Do czasu aż półgłówki z innych nacji zaczeli kupować narkotyki w
    > Holandii. Oczywiście nie chodzi o samo "kupowanie" ale o to co się
    > działo potem. teraz są ograniczenia

    To mnie nie kręci. Nie bardzo widzę połączenie pomiędzy lolkiem a jazdą 300km/h
    bezpiecznie.

    > USA. taki wielki kraj za wodą. W wielu jego regionach możesz mieć i
    > używać broń. Jakoś nie widzę żebyś miał problem że nasz rząd jest
    > nieteges że zabrania?

    Jestem nieteges. Mam pozwolenie na broń ale problem jest z użyciem. Nie bardzo wiem
    jak mam to robić, bo strzelnica mnie nie bawi a czasem mógłbym użyć broni w obronie.
    Niestety wolę zadzwonić po policję i fatygować ich bo jakoś nie mam ochoty iść do
    wiezienia za obronę swojego domu.

    > To są niestety dylematy związane z.... odpowiedzialnością osobników
    > danego społeczeństwa za swoje zachowanie. JEśli osobnicy (niektórzy) nie
    > potrafią nad sobą panować, trzeba im założyć kaganiec. W postaci
    > ograniczeń, zakazów, albo nawet przylepienia takim osobnikom naklejki
    > "czarownica, trzeba spalić na stosie". Niestety, to się roztacza na całe
    > społeczeństwo, i ci którzy są odpowiedzialni też są udupiani.

    To nie można na czas przejściowy stworzyć jakiegoś rezerwatu dla niedorozwojów? Niech
    się edukują alboco, lub nie rozmnażają więcej.