    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 300
    Date: Wed, 17 Jun 2015 00:31:34 +0200

    "ToMasz" wydumał(a) w wiadomości ID news:mlogiu$ld8$1@dont-email.me
    > PRzepaszam że moje słowa Ciebie ubodną, ale właśnie udowodniłeś że
    > musisz podlegać mocnym ograniczeniom.

    Bynajmniej. Przekraczam granicę z Polską i wtapiam się w tłum, jadąc bezpiecznie
    230km/h :)

    > Holendrzy od daaaawna sprzedawali
    > sobie i używali narkotyków. Holendrzy. Taki sobie sympatyczny narodek.
    > Do czasu aż półgłówki z innych nacji zaczeli kupować narkotyki w
    > Holandii. Oczywiście nie chodzi o samo "kupowanie" ale o to co się
    > działo potem. teraz są ograniczenia

    To mnie nie kręci. Nie bardzo widzę połączenie pomiędzy lolkiem a jazdą 300km/h
    bezpiecznie.

    > USA. taki wielki kraj za wodą. W wielu jego regionach możesz mieć i
    > używać broń. Jakoś nie widzę żebyś miał problem że nasz rząd jest
    > nieteges że zabrania?

    Jestem nieteges. Mam pozwolenie na broń ale problem jest z użyciem. Nie bardzo wiem
    jak mam to robić, bo strzelnica mnie nie bawi a czasem mógłbym użyć broni w obronie.
    Niestety wolę zadzwonić po policję i fatygować ich bo jakoś nie mam ochoty iść do
    wiezienia za obronę swojego domu.

    > To są niestety dylematy związane z.... odpowiedzialnością osobników
    > danego społeczeństwa za swoje zachowanie. JEśli osobnicy (niektórzy) nie
    > potrafią nad sobą panować, trzeba im założyć kaganiec. W postaci
    > ograniczeń, zakazów, albo nawet przylepienia takim osobnikom naklejki
    > "czarownica, trzeba spalić na stosie". Niestety, to się roztacza na całe
    > społeczeństwo, i ci którzy są odpowiedzialni też są udupiani.

    To nie można na czas przejściowy stworzyć jakiegoś rezerwatu dla niedorozwojów? Niech
    się edukują alboco, lub nie rozmnażają więcej.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Have you heard the news? The dogs are dead!