  • Data: 2015-06-22 17:06:24
    Temat: Re: 300
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-22 o 11:05, J.F. pisze:
    > Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup

    > Ale ile razy ci tak zajechali droge, a ile przejechales km polska
    > autostrada i ile tam bylo zajechan ?
    >
    > IMO - Niemcy to jednak robia znacznie rzadziej.

    zmiana pasa bez kierunkowskazu "na czuja" - nagminne (powoli zmieniam
    pas więc ten co jedzie ma zdążyć wyhamować). Wbijanie się przed szybsze
    auto też.

    > A kto tak twierdzil ?

    moi znajomi :)

    > Ale to juz nie wszyscy. Tam za przekroczenie o 31+ km/h traci sie PJ na
    > miesiac, dwa, trzy ...

    no nie wszyscy, ale zawsze się kilku znajdzie za którymi można
    bezpiecznie lecieć ;)

    > b) czesto juz maja 3 pasy ... i wszystkie zakorkowane :-)

    ...bo wypadek (znaczy się auto stoi na pasie awaryjnym) :/

    Łukasz