  • Data: 2015-06-22 18:12:33
    Temat: Re: 300
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:052c792d-2107-49f2-9c7e-a5883e6a763e@go
    oglegroups.com...
    >--Jak cie spytaja o wyjazd sprzed dwoch tygodni, to tak precyzyjnie
    >powiesz kiedy wyjechales ?
    >powiem zgodnie z prawda ze nie pamietam a on sklamal i wtedy
    >wyciagneli kwity z tankowania ... wtedy pamiec mu wrocila

    Protokolow nie mamy, wiec trudno powiedziec co on tam dokladnie
    powiedzial.

    Po paru tygodniach sam bys pewnie powiedzial "nie pamietam dokladnie,
    rano wyjechalem, no tak ok piatej rano".

    >--Kilku wyprzedzal, dlaczego uznac, ze babe straszyc chcial ?
    >no przeciez napisalem:
    >Herr F. sei in hohem Tempo auf andere Verkehrsteilnehmer aufgefahren,
    >habe sie mit Lichthupe bedrängt und genötigt und dabei lauthals
    >geschimpft über alle, die es wagten auf der linken Spur zu fahren.
    >lewy pas mial na wylacznosc, kazdy kto jedzie wolniej niz 250 km/h
    >wypad z baru

    --No i co baba robila na lewym pasie - to w Niemczech zabronione :-)

    >jest jakas szansa ze wreszcie przeczytasz cos do konca ?

    To jezyk obcy i niezbyt dobrze mi znany

    >24
    >Vor dem Zeugen ... fuhr auf der mittleren Fahrspur der mit den Zeugen
    >... und ... besetzte Ford Transit mit einer Geschwindigkeit von etwa
    >120 km/h, der kurz zuvor einen auf der rechten Fahrspur fahrenden LKW
    >überholt hatte.
    >25
    >Der Ford Transit war wiederum kurz zuvor von dem PKW Kia-Sephia,
    >amtliches Kennzeichen KA-X ... mit etwa 130 bis 150 km/h überholt
    >worden

    >prawym jedzie LKW, srodkowym wyprzedza go Transit, Kia jest na lewym
> [...]

    A to wszystko takie "kurz", ze kierowca transita nie widzi zdarzenia
    dokladnie, tylko z 500-600m, czy nawet w ogole nie on ?
    Za to nie zeznaje ze mercedes migaczem czy swiatlami go zganial, czy
    mial wrazenie ze mu w d* wjedzie ...

    >--A przelozeni widac chcieli, zeby ktos samochod dobrze przetestowal,
    >i nie skonczylo sie jak z A klasse czy Audi TT :-)
    >przelozeni kopneli go w dupe jeszcze przed ogloszeniem wyroku ... na
    >co komu kierowca bez prawka ?

    Normalna sprawa. Zatrudnia innego ... rownie szybkiego :-)

    J.