  • Data: 2015-06-22 15:06:28
    Temat: Re: 300
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:73729e58-2d76-4fee-ae6d-876c23dcaff8@go
    oglegroups.com...
    >--Hipoteza byc moze prawdziwa ... ale tylko byc moze.
    >dla sadu zeznania swiadkow i opinie bieglych byly wystarczajace
    >zreszta jak juz pisalem dawno jest po frytkach ...

    Wlasnie usilowalismy dojsc, co w tych zeznaniach bylo.

    >PS
    >gdzies w Mediatece ARD powinien sie znajdowac reportaz o Turbo
    >Rolfie,
    >przylapali go podobno na paru klamstewkach, jakies telefony do dzialu
    >prawnego w dniu wypadku o ktorym podobno nie widzial,
    >"pomylka" co do dokladnej godziny wyjazdu itp

    Jest mozliwe i w jakis sposob obciazajace, z drugiej strony - czy tak
    dokladnie notujesz kazdy wyjazd ?

    >PS2
    >koles w opowiadaniach wspolpracownikow wyszedl na niezlego pacjenta,
    >ja jeszcze moge zrozumiec dresiarza po zawodowce ale tutaj pan
    >inzynier kwalifikowal sie co najmniej do MPU
    >http://www.zeit.de/2004/10/Autobahnraser_10/komplet
    tansicht

    Jak to pisano - Linksblinkerfraktion.
    Z drugiej strony - zaden ze swiadkow z dnia wypadku nie zarzucal mu
    niebezpiecznej jazdy ..

    J.