  • 1. Data: 2009-08-14 09:42:20
    Temat: 3 porty dźwiękowe w laptopie
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Hej
    Jeśli laptop ma 3 porty:
    Gniazdo słuchawkowe/głośnikowe/line-out
    Gniazdo mikrofonowe
    1 gniazdo Line-in
    To co to oznacza? Mikrofonowe to przecież też line-in, czyli mogę podłączyć
    2 mikrofony? Bez sensu.

    lamer

  • 2. Data: 2009-08-14 09:54:25
    Temat: Re: 3 porty dźwiękowe w laptopie
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    Użytkownik "lamer" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gniazdo mikrofonowe
    > 1 gniazdo Line-in
    > To co to oznacza? Mikrofonowe to przecież też line-in, czyli mogę

    mikrofonowe jest do mikrofonu, mono, a line in to wejście stereo, np do
    podłączenia mp3, albo magnetofonu do zgrania starych kaset.
    --

    __________________________________________MAT_______

  • 3. Data: 2009-08-14 10:22:18
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "lamer"
> [...]
    >1 gniazdo Line-in
    >To co to oznacza? Mikrofonowe to przecież też line-in, czyli mogę podłączyć

    Line-in jest przeznaczone do innego sygnału niż mikrofonowe. Mikrofonowe
    akceptuje niższy poziom sygnału i łatwiej je, co oczywiste,
    przesterować.

    --
    [------------------------] Emperor of Borg: Young Je-
    [ K...@e...eu.org ] di..You..Will..Be..Assimilated .. ZZAAPP!

  • 4. Data: 2009-08-14 10:24:40
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > mikrofonowe jest do mikrofonu,

    I na jednym pinie daje napięcie do zasilania wewnętrznej elektroniki
    mikrofonu. Te lepsze mikrofony są po części aktywne.

    PC

  • 5. Data: 2009-08-14 10:42:58
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Dzięki za odpowiedzi :)

    lamer

  • 6. Data: 2009-08-26 11:35:58
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Na pewno mono?
    Bo się marwiłem, że mi padł jeden z mikrofonów stereo...
    JaC

    -----