    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 3 lata bez zawiasów
    Date: Fri, 4 Jan 2013 17:48:39 +0100

    Użytkownik "R2r" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-01-04 12:10, J.F pisze:

    >Temu. :-P
    >Udajesz głupiego, czy naprawdę nie rozumiesz różnicy czynów, za które
    >w jednym przypadku sąd orzekł karę więzienia a w drugim grozi co
    >najwyżej 500 zł mandatu i 10 punktów karnych. Karę więzienia sąd
    >orzekł w związku ze spowodowaniem wypadku śmiertelnego będącego
    >konsekwencją rażącego naruszenia zasad bezpieczeństwa a nie za samo
    >naruszenie.

    No bo po prawdzie to nie rozumiem :-)
    Jade sobie 130/50, przytrafia sie cos nieprzewidzianego, jest trup,
    nadmierna brawura, trzy lata.

    Jade sobie 130/50, zagrozenie stwarzam takie samo, ale tym razem
    trafia sie tylko suszarka, 500zl.

    Wychodzi mi na to ze trzy lata dostalem za pecha. No coz, zdarza sie,
    pech widac potrojny.
    Ale za pecha nalezy sie tylko rok w zawiasach, choc kodeks przewiduje
    do 8 lat :-)

    J.