  • Data: 2013-01-04 18:37:50
    Temat: Re: 3 lata bez zawiasów
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-04 17:48, J.F pisze:
    > No bo po prawdzie to nie rozumiem :-)
    Jaja sobie robisz. :-)
    Jak zaczniesz latać po mieście z wackiem na wierzchu to powinieneś
    zostać tak samo ukarany jak za gwałt?

    > Jade sobie 130/50, przytrafia sie cos nieprzewidzianego, jest trup,
    > nadmierna brawura, trzy lata.
    No, a jeśli trafisz w przystanek pełen ludzi to pewnie jeszcze więcej.

    > Jade sobie 130/50, zagrozenie stwarzam takie samo, ale tym razem trafia
    > sie tylko suszarka, 500zl.
    No i co w tym dziwnego? Stworzyłeś zagrożenie ale nikomu nic się nie
    stało. W pierwszym przypadku nie tylko stworzyłeś zagrożenie ale również
    kogoś pozbawiłeś życia.

    > Wychodzi mi na to ze trzy lata dostalem za pecha. No coz, zdarza sie,
    Możesz to sobie i tak tłumaczyć. Ważne, żebyś miał świadomość
    konsekwencji tego ewentualnego "pecha" w połączeniu z innymi
    zachowaniami i starał się unikać tych zachowań.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __