  • Data: 2013-01-04 22:37:38
    Temat: Re: 3 lata bez zawiasów
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-04 13:52:29 +0000, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> said:

    > Coś szczególnego, to coś, co się zdarza rzadko, na zasadzie wyjątku.

    W obu przypadkach mamy trupy, w obu brawurową jazdę, w obu absolutny
    brak umiejętności przewidywania skutków swoich czynów, w obu znane
    nazwiska.
    Gdzie jest wyjątek?

    > Jazda bez widoczności na czołówkę to u nas zaledwie brawura zwykła, ot,
    > codzienna ;)

    A! o to chodzi...
    ;-)

    > A zabity brat świadczy tylko o gwałtowności kolizji.

    A wg mnie o pogardzie dla cudzego życia.
    Ale ja truskawki cukrem i zazwyczaj stoję w tej mniejszej liczebnie grupie.
    :-)

    --
    Bydlę