-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: 3 lata bez zawiasów
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.130103.invalid>
<kc3mjs$f40$1@news.task.gda.pl> <kc3mpk$ujt$1@node1.news.atman.pl>
<kc3oha$7im$2@node2.news.atman.pl> <kc3ot0$87a$1@node2.news.atman.pl>
<kc3q3r$2ce$1@node1.news.atman.pl> <50e56de9$1@news.home.net.pl>
<mmec7ohivi8r$.dlg@myjk.org> <50e57111$1@news.home.net.pl>
<50e5af4b$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
<k...@4...net>
<50e5d7a4$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net> <4wlehcfiqxg7$.dlg@myjk.org>
Date: Thu, 3 Jan 2013 21:18:14 +0100
Message-ID: <1eft7t4a3hkfv$.1fa9bp7hpapyy.dlg@40tude.net>
Lines: 22
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.192.68
X-Trace: 1357244294 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1294 83.11.192.68:59036
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478057
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 3 Jan 2013 21:09:35 +0100, Myjk napisał(a):
> Thu, 3 Jan 2013 20:33:30 +0100, Tomasz Pyra
>
>> Ale jeżeli odcinek da się pokonać spokojnie z dwukrotnością prędkości
>> maksymalnej, to znaczy że droga jest bezpieczna.
>
> Ja tam widziałem, jak jeździli 3x szybciej. Szlifowali wydech, iskry szły
> jak w śzybkich i wściekłych, ale dzięki temu później szybciej osiągali
> sportowe brzmienie. :P Nikt się jednak nie rozpieprzał na słupie, zwłaszcza
> biorąc pod uwagę miliony samochodów które tamtędy się przetoczyły przez te
> parę lat.
Pewnie dlatego że drogowy samochód takie wyjebundy wybiera - np. kosztem
wydechu.
Ferrari pewnie zawieszenie bardziej torowe i jak podbije przód to dostanie
takiego noszenia, że przeleci dużo dalej niż typowa kanapa.
> No ale jak ktoś ma zacięcie prawdziwego rajdowca
Rajdowców to do tego nie mieszaj ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 03.01.13 21:27 Myjk
- 03.01.13 21:27 jerzu
- 03.01.13 21:29 jerzu
- 03.01.13 21:52 J.F.
- 03.01.13 21:54 J.F.
- 03.01.13 21:56 J.F.
- 03.01.13 22:05 Marek Dyjor
- 03.01.13 22:06 Marek Dyjor
- 03.01.13 22:11 J.F.
- 03.01.13 22:20 PK
- 03.01.13 22:21 Cavallino
- 03.01.13 22:21 Jacek Maciejewski
- 03.01.13 22:23 Cavallino
- 03.01.13 22:24 jerzu
- 03.01.13 22:31 PK
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=