  • Data: 2011-12-08 09:00:49
    Temat: Re: 3 laptopy - który wybrać?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-12-07 14:43, *z* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    l-vostro-3750-i5-2430m-4gb-500-gt525-srebrny.html

    > Piszą że matryca z powłoką odblaskową. Czy marketingowa ściema czy
    > faktycznie zachowuje się jest ten stary poczciwy lcdek przed którym siedzę?

    Zachowuje się bardzo dobrze (choć raz z gwarancji musiałem skorzystać -
    serwis następnego dnia w domu).
    Odbić brak, obraz co najmniej dobry. Za matrycę właśnie (i gniazdo
    Express Card) dopłaciłem ponad 500 w porównaniu do podobnego modelu
    Inspiriona, ale błyszczących matryc po prostu nie trawię :)
    Bardzo też chwalę służbowego latitude e6420 - chodzi jak burza :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l