  • 1. Data: 2011-10-04 16:59:28
    Temat: 3 i pół pytania
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    Bry,

    1. Czy ktoś może ma jakiś wypróbowany spray do łańcucha? Ostatnio
    kupiłem Castrola, ale może od tamtej pory (5 lat temu;) pojawił się
    jakiś nowy zajebisty nanotechnologiczy i jedwabisty a ja o tym nie wiem...

    2. Czy ktoś umiałby coś takiego zrobić?
    http://www.youtube.com/watch?v=EIVLXdBjqwI

    Ma schemat, plany i zręczne rączki? Chciałem kupić od kolesia ale chce
    600 PLN i dla mnie trochę dużo...Może da się taniej...

    2b. Czy długotrwałe wieszanie w ten sposób moto nie wpłynie źle na ramę?
    Pytam bo nie wiem...

    3. Chciałbym coś kupić z ebay.de i może ktoś się wybiera / ma rodzinkę w
    DE i będzie tam jechał jakoś w najbliższym czasie. Generalnie potrzebuję
    jakiś adres w DE i transport z tamtąd do Wawy.

    --
    _______
    Songoku

  • 2. Data: 2011-10-04 17:44:39
    Temat: Re: 3 i pół pytania
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-04, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > 1. Czy ktoś może ma jakiś wypróbowany spray do łańcucha? Ostatnio
    > kupiłem Castrola, ale może od tamtej pory (5 lat temu;) pojawił się
    > jakiś nowy zajebisty nanotechnologiczy i jedwabisty a ja o tym nie wiem...

    Ludzkosc wymyslila cos takiego jak olejarka, nie wiem jak to jest jezeli
    chodzi o przekonania, czy czasem to nie jest profanacja czy tam
    perwersja, znaczy sie olejarka w supersporcie.

    Odkad mam - spraye dla mnie nie istnieja, raz ze jest z tym w cholere
    roboty, dwa kosztuja w cholere.

    > 2b. Czy długotrwałe wieszanie w ten sposób moto nie wpłynie źle na ramę?
    > Pytam bo nie wiem...

    Nie wiem, ale widze tu gratke dla zlodzei, wygodniejsze pewnie niz
    deskorolka ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-10-04 19:25:05
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-04 18:59, Songoku pisze:
> [...]
    > kupiłem Castrola, ale może od tamtej pory (5 lat temu;) pojawił się
    > jakiś nowy zajebisty nanotechnologiczy i jedwabisty a ja o tym nie wiem...

    Podpowiadam - szukaj pod haslem Carramba - calkiem fajny - bezbarwny i
    nie syfi kola jak Motul czy Castrol...

    > 3. Chciałbym coś kupić z ebay.de i może ktoś się wybiera / ma rodzinkę w
    > DE i będzie tam jechał jakoś w najbliższym czasie. Generalnie potrzebuję
    > jakiś adres w DE i transport z tamtąd do Wawy.

    19 E kosztuje wysylka do PL - po co kombinowac ?
    Chyba ze kupujesz jakas pierdole - ale wtedy tez i troche taniej jest :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2011-10-04 19:40:41
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podpowiadam - szukaj pod haslem Carramba - calkiem fajny - bezbarwny i nie
    > syfi kola jak Motul czy Castrol...

    Ja w DRZtce uzywam Motula
    (http://sklep.scigacz.pl/spray-lancucha-motul-chain-
    lube-offroad-400-p-7129.html)
    i przy zrdoworozsadkowym stosowaniu nie syfi kola. przynajmniej u mnie.
    do tego jest zdaje egazmin w terenie.

    erg

  • 5. Data: 2011-10-04 19:44:29
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Ludzkosc wymyslila cos takiego jak olejarka, nie wiem jak to jest jezeli
    > chodzi o przekonania, czy czasem to nie jest profanacja czy tam
    > perwersja, znaczy sie olejarka w supersporcie.

    W dobie walki o tysięczne części sekundy powiększy to wagę i
    współczynnik Cx, więc odpada ;)

    > Nie wiem, ale widze tu gratke dla zlodzei, wygodniejsze pewnie niz
    > deskorolka ;-)

    żeby nie było łatwo to każdy sprzęt ma inaczej rozmieszczone otwory w
    ramie i trzeba zrobić to pod konkretny szpej (konkretnie tą nakładkę)

    --
    _______
    Songoku

  • 6. Data: 2011-10-04 20:01:51
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On Tuesday, October 4, 2011 6:59:28 PM UTC+2, Songoku wrote:

    > 2. Czy ktoś umiałby coś takiego zrobić?
    > http://www.youtube.com/watch?v=EIVLXdBjqwI
    >
    > Ma schemat, plany i zręczne rączki? Chciałem kupić od kolesia ale chce
    > 600 PLN i dla mnie trochę dużo...Może da się taniej...
    600 to duzo? Przeciez to tyle co dwa stojaki, tylko wygodniejsze.

    Natomiast zastanawiam sie czy nie balbys sie powiesic motocykla za kupe szmalu na
    garazowej kopii tego: http://www.youtube.com/watch?v=ojlmQ6sHlwI&feature=r
    elated

    Ekotez jest przynajmniej certyfikowany, ktos zbadal nosnosc i te sprawy...

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 7. Data: 2011-10-04 20:12:58
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > 600 to duzo? Przeciez to tyle co dwa stojaki, tylko wygodniejsze.

    No dla mnie sporo w wartościach bezwzględnych...Chętnie bym sam coś
    takiego sobie zrobił zimową porą, ale techniku u mnie niet...

> [...]
    elated

    > Ekotez jest przynajmniej certyfikowany, ktos zbadal nosnosc i te sprawy...

    Nie. A certyfikację i badania nośności przeprowadzę sam przy użyciu 2
    worków ziemniaków :P

    --
    _______
    Songoku

  • 8. Data: 2011-10-04 20:49:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-04, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > pzdr, dr
    > 14/525/400

    Co to jest to 400? No nie mow ze skuter...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-10-04 20:59:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-04, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > W dobie walki o tysięczne części sekundy powiększy to wagę i
    > współczynnik Cx, więc odpada ;)

    Jak tam wolisz, olejarka to malutka sprawa, dobrze zamontowana jest
    niewidoczna wiec nie szpeci.

    Jezeli stoisz przed wyborem Castrol-Motul, to bierz to drugie. Castrol
    znika z lancucha ekspresowo, Motul sie lepiej klei (nawet w palcach) i
    trzyma sie dluzej ale jest przezroczysty wiec ciezko sie smaruje.

    No i jeszcze jedna rzecz, fabryczny naped przy smarowaniu smarami -
    25kkm i smietnik totalny (taki ze w przedniej zebatce scielo wszystkie
    zeby). Teraz DID ZVM2 i olejarka z Hipolem 60kkm, raz naciagnalem
    ostatnio i cos czuje ze jeszcze te 10kkm zrobi.

    PS. Wie ktos po co w motocyklu sprayuje sie boczne plytki? Czesto widze
    kolesi z wysprayowanymi z boku lancuchami...
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-10-04 21:44:43
    Od: marider <2...@g...pl>

    1. Motul Chain Lube Factory Line lub wczesniej Road plus PTFE, uzywam od
    3 czy 4 lat i nie narzekam (dodatkowo nie syfi felg jak olejarki
    samoroby czy Scottoilery).
    2. Fajny gadzet jak ktos ma rowna podloge w garazu np. na plytkach.
    Mogliby zrobic regulacje wysokosci do podniesienia moto wyzej np. do
    wymiany oleju.
    2b. Nie wiem, ja mam 2 podnosniki microna na przod/tyl z adapterem pod
    glowke rolki czy glowke ramy jak trzeba przod wyjac i sprawuja sie
    swietnie, koszt podobny za komplet.
    3. Dogadaj sie z Niemiaszkami (nawet po angielsku) i niech wysla to do
    Polszy (sprawdzone a bralem kilka pierdul do moto za jakies 600 EUR :)).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki