  • 1. Data: 2011-10-02 17:46:25
    Temat: problem
    Od: Zajcu40 <Simson37VR@_NOSPAM_wp.pl>

    Cześć! Co sadzicie o clindrze 60 do Magnusa Veniro 2t

  • 2. Data: 2011-10-02 18:22:53
    Temat: Re: problem
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-10-02 19:46, Zajcu40 pisze:
    > Cześć! Co sadzicie o clindrze 60 do Magnusa Veniro 2t
    > --

    mnie się podoba, ładny, ale uważaj - trochę zarozumiały :)

    --
    _______
    Songoku

  • 3. Data: 2011-10-02 19:13:47
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    > mnie się podoba, ładny, ale uważaj - trochę zarozumiały :)

    .. tak jak wszyscy z PiS

    erg

  • 4. Data: 2011-10-02 19:18:31
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 275 roku bieżącego, Zajcu40 zeznał(a) jak następuje:

    > Cześć! Co sadzicie o clindrze 60 do Magnusa Veniro 2t

    Sądzimy, że to już nie będzie pięćdziesiątka, więc trzeba
    zdobyć fakturę na wymianę cylindra, potem dokonać zmian w dowodzie
    rejestracyjnym, potem zrobić prawo jazdy co najmniej A1.

    Kiedyś się Wam "pięćdziesiątkowicze" do czterech liter dobiorą i będzie
    bolało, oj będzie.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 5. Data: 2011-10-02 19:24:58
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 275 roku bieżącego, PawelK vel Pablo zeznał(a) jak następuje:

    > Kiedyś się Wam "pięćdziesiątkowicze" do czterech liter dobiorą i
    > będzie bolało, oj będzie.

    Miałem na myśli oczywiście wszystkie lipne 50.

    Nie wiem jak gdzie indziej ale po Warszawie jeździ tego całe mnóstwo.
    Najwięcej 125, trochę mniej 250.

    No a dziś widziałem burgmana 650 executive zarejestrowanego na 50.

  • 6. Data: 2011-10-02 19:37:03
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Zajcu40" <Simson37VR@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Cześć! Co sadzicie o clindrze 60 do Magnusa Veniro 2t

    Nie znam.

    Ale jeśli to to, czego się domyślam, to skoro w ogóle, to zastanawiam się,
    czemu tylko 60, a nie więcej. Nie da się?

    Pozdr,
    Jimmie
    IMZ 0,65 / XL 1,2 / LSC 5,0

  • 7. Data: 2011-10-02 19:46:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-02, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > No a dziś widziałem burgmana 650 executive zarejestrowanego na 50.

    Na allegro swojego czasu byl GSX-F 600 bodaj K8 zarejestrowany na 50 ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-10-02 19:48:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-02, erg <n...@n...pl> wrote:

    > .. tak jak wszyscy z PiS

    Kurwa czy przynajmniej usenet przed wyborami nie moze pozostac bez
    wyborczego scierwa?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-10-02 20:45:23
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Kurwa czy przynajmniej usenet przed wyborami nie moze pozostac bez
    > wyborczego scierwa?

    a kto tu mowi o wyborach?

    erg

  • 10. Data: 2011-10-02 20:48:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-02, erg <n...@n...pl> wrote:

    > a kto tu mowi o wyborach?

    Jeden chuj, to jest grupa o motocyklach a nie polityce.

    --
    Artur
    ZZR 1200