  • Data: 2023-03-07 20:36:58
    Temat: Re: 3/4 hejterów
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2023 o 20:25, Jacek pisze:

    > Shreku, twoja zdolność do zamazywania istoty rzeczy jest doprawdy
    > nieprzeciętna. Ale zadaj sobie pytanie, jak się mają różne średniowieczne
    > optima, kryzysy wulkaniczne, małe epoki lodowcowe do krzywej wzrostu
    > stężenia CO2. I do wzrostu poziomu oceanu.

    Misiu - ale ja nie o tym, tylko pytałeś się o ocieplenie w
    średniowieczu, to ci je podałem.

    Co do CO2 to nawet mi się nie chce dyskutować - nie jestem denalistą i
    nie zaprzeczam że mamy jakoś wpływ na klimat - kwestia tego jak znaczący
    (i jak znaczące w tym wszystkim jest że się przesiądę z gazowozu na
    węglowóz). Ale ja nie o tym.

    Ale jak już jesteśmy przy temacie sprzężeń - to może ty wiesz. Skoro
    notuje się spadki temeratury (w ujęciu klimatycznym a nie pogody) to
    znaczy że muszą istnieć jakieś sprzężenia ujemne - jakie?

    I do zaniku pokrywy lodowej
    > Grenlandii oraz Antarktydy. Robi się zdjęcia satelitarne już dobrych 50
    > lat i stąd co nieco wiadomo. Ale trzeba umieć do nich sięgnąć i na dodatek
    > zinterpretować. No więc, mają się nijak, więc przestań już ściemniać.
    > Dziecku można pokazać kartkę z kropkami do połączenia. Połączy i wyjdzie
    > dajmy na to kotek. Spróbuj połączyć te kropki dla dorosłych, chyba już
    > dorosłeś, nie?

    Skąd ty wogóle wiesz co ja myślę, skoro nic na ten temat od kilku lat
    nie pisałem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!