    From: Jacek <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 3/4 hejterów
    Date: Tue, 7 Mar 2023 19:25:36 -0000 (UTC)
    <640610f1$0$9604$65785112@news.neostrada.pl> <tu573c$5ur$2@dont-email.me>
    <64064370$0$19603$65785112@news.neostrada.pl>
    <tu5ggq$1okm$1@dont-email.me>
    <64064867$0$19619$65785112@news.neostrada.pl>
    <tu6paj$aejg$1@dont-email.me> <tu7slp$m4q$1$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu Tue, 7 Mar 2023 18:35:54 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > Skoro jesteś zainteresowany tematem to zapewne słyszałeś o
    > średniowiecznym optimum klimatycznym?

    Shreku, twoja zdolność do zamazywania istoty rzeczy jest doprawdy
    nieprzeciętna. Ale zadaj sobie pytanie, jak się mają różne średniowieczne
    optima, kryzysy wulkaniczne, małe epoki lodowcowe do krzywej wzrostu
    stężenia CO2. I do wzrostu poziomu oceanu. I do zaniku pokrywy lodowej
    Grenlandii oraz Antarktydy. Robi się zdjęcia satelitarne już dobrych 50
    lat i stąd co nieco wiadomo. Ale trzeba umieć do nich sięgnąć i na dodatek
    zinterpretować. No więc, mają się nijak, więc przestań już ściemniać.
    Dziecku można pokazać kartkę z kropkami do połączenia. Połączy i wyjdzie
    dajmy na to kotek. Spróbuj połączyć te kropki dla dorosłych, chyba już
    dorosłeś, nie?

    --
    Jacek